onsdag den 25. juli 2012

Simon talbot, is my man!

Yesyesyes! Simon Talbot, han er bare my man! For søren han var sjov i dag, han var. Selv mine forældre, som ikke var så vild med hans one-man show, grinede. Så er han sjov, syntes jeg.
Han dissede godt nok Holstebro Bazaren, men den er heller ikke så fed, såååé det gør ikke noget.
Selvom der også var en anden, Anders Fjeldsted tror jeg det staves, var Simon Talbot den store succes dernede. Hans halve time var som 10 minutter, mens Anders' var som en 20 minutter.
De var begge meget sjove og jeg er glad for jeg fik lov til at tage derned.
I dag skal jeg ned og hente den ting, som jeg bestilte hjem PLUS et par sandaler, pga. mine klipklapper giver mig vabler, waaaaaa. Så jeg sidder med næsten TO vabler på mine fødder PLUS et plaster på den ene. Stakkels, lille mig, var? Hehe, men ellers har det hvert en god dag, det må jeg indrømme. I får lige nogle billeder fra i går.

Anders Fjeldsted.

SIMON TALBOT!!!







                                                                                                                      


Ingen kommentarer:

Send en kommentar