tirsdag den 24. juli 2012

Flashmob!

Spejderne indvaderede byen total, i går, man kunne ikke gå nede i byen UDEN at se en eneste spejder! Da mig og min mor kom, med gratis bus weeee, så stod spejderne med gule og røde balloner, mens de svingede dem rundt og rundt og rundt, oven over deres hoveder.
Kæft, det så sejt ud man! Det da helt vildt så fest-glade de spejdere er.
Senere, da mig og min mor havde spist og købt en is, så sang spejderne den der "Åååh, boggie boggie boggie HEY!" i ved.. Det lød sygt sejt. Prøv lige at forstille jer spejdere, nok 200 af dem, synge den sang, mens de danser til den, MENS de går gennem gå gaden og stopper alle.
Det var så mega sejt, at de der spejdere turde gøre det! Jeg vil ikke turde. Det ville jeg ikke, men så er det godt de der spejdere de tør at gøre det. Hehe.
Spejderne fortsatte med til musikteateret og sang Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen.
Det var så godt, man kunne ikke høre det første af teksten så godt, men det der 'SO CALL ME MAYBE' det kunne man høre, det var sygt i hovedet.
Jeg købte også noget i går, men det har jeg ikke lige taget billeder af endnu, men det gør jeg måske i morgen eller i overmorgen, hehe.
I dag skal jeg ned i byen, igen, for at se om den ting jeg bestilte er kommet ned i butikken, så jeg kan få den med hjem. Det kunne jeg ikke i går, waaaaa. Jeg håber den er der i dag, ellers SKAL den være der i morgen. Det sagde damen i butikken nemlig, hehe. Hun er en flink dame syntes jeg. Hende kan jeg godt lide, også manden der hjalp mig og min mor. Menneskerne der arbejder i butikker er så flinke, skal de være det? Nå.. Men det jeg bestilte, det tager jeg et billede af i dag eller i morgen, for i skal have den at se på et eller andet tidspunk, hehe.
Den vilde flashmob!


Min yndlings drik, nemlig: CULTURA jordbærdrik






1 kommentar:

  1. Ja jeg ved det det så mega sejt ud jeg var nemlig selv med til det!. Det var mega fedt bare og rende rundt og synge!<3.

    SvarSlet