mandag den 16. juli 2012

Kærlighed og myggestiv♥

HEJ BOYZ AND GIRLZ!♥

Jeg må ærligt indrømme at jeg er i tvivl om kærlighed. Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal opføre mig når en fyr kigger på mig. Nogle gange bliver jeg helt skroller i hovedet og flipper ud af glæde over en dreng kigger sødt på mig. Nogle gange væmmes jeg fordi drengen ikke er særlig tiltrækkende. Jeg ved godt man skal gå efter det indre og ikke det ydre, men..
En dreng skal da se bare en liiiiille smule godt ud.. Der kan pigerne KUN være enig med mig!
Hvis en fyr vil være min, tror jeg næppe nogle fyre vil, så har jeg nogle krav:
  1. Han skal se lidt godt ud!
    Jeg bedømmer selv om en fyr er lækker, så lad hver med at dømme mig hvis min fremtidige kæreste er klam..
  2. Han skal være sød og rar♥.
  3. Han skal være glad når jeg kommer♥.
  4. Han skal tag mig for den jeg er og acceptere der vil komme lidt billeder af ham ind på mig blog.. hihi♥.
Ja, det var ikke så mange krav, vel? Det er hvad jeg kræver af en fyr! Det er det eneste.
Jeg ved godt jeg ikke selv ser særlig godt ud, men det er stadig det indre der betyder noget og jeg har tænkt mig at rydde op i mit skab og sortere lidt tøj fra. Ja.. Det passer.. Det har jeg tænkt mig.
Min kommende/fremtidige kæreste skal elske mig for den jeg er. Respektere mine valg. Støtte op om mine valg. Ikke bare skubbe mig til side når jeg bliver kedelig. Ja.. Det er vidst basic ting alle piger vil sige. Det er jeg næsten sikker på.. Ja..  Jeg kan snart ikke klare det mere, det med at være single.
Jeg vil bare gerne have en kæreste, ikke andet, men fyre kan ikke rigtig lide mig mere. Eller. Det tror jeg aldrig de har kunnet! Det er pænt nedern. Der er kun EN fyr der har kunnet respektere mig for den jeg er. Elske mig for den jeg er, men desværre har han flyttet skole.. Og by.. Det sker der når man kommer sammen med mig. Ej. Det tror jeg så ikke lige. Jeg tror det var fordi hans far fik en ny kæreste og de skulle flytte sammen, men i hendes hus. Det er nok derfor.
Jeg har fundet et billede af et sædt lille "brev" som jeg vil elske at få, af en fyr♥♥..
Det sødt ikke?♥ Det syntes jeg det er. Jeg ville udfylde det og sende det til en fyr♥. Ej. Det gas, det gas! Nu til noget andet. Myggestik. Bare her inde for to eller tre timer har jeg fået.. Hvor mange er det nu.. Nok næsten eller over TI myggestik. Jeg har hvert på ferie et sted med myg, ingen myg. Jeg kommer hjem, jeg får myggestik.. DET GIVER INGEN MENING?! I følge mig giver det ingen mening. Nu har jeg sprøjtet mig selv ind i et eller andet mygge-noget der lugter. Eller dufter af citrus.
Det valgte jeg at sprøjte i HELE huset, bare for at være ond mod de andre. Hvis jeg skulle lugte af citrus, skulle de andre også. Mwuhahahahaha♥.
Nu til noget andet, igen! I morgen bliver måske en travl dag for i morgen skal jeg til frisør og bagefter skal jeg køre i en time ned til min bedstemor/halvbedstemor som bor.. Et sted.. Jeg ved godt hvor, jeg gider bare ikke have i skal vide det.. Desværre.. Hun har besøg af sit, OVERSØDE, barnebarn Matilde, som også er min halvkusine. Min halvfætter kommer ikke, pis os, men det bliver nok alligevel sjovt at passe sådan en lille sød pige♥♥♥♥♥..
I får måske nogle billeder i morgen af mit nye hår og af besøget hos bedstemor/halvbedstemor♥..

Her på onsdag skal jeg også noget spændende som jeg har ventet på i snart et år!
Det får i at vide i morgen, måske, hvis jeg kan nå at lave et indlæg♥.. Ellers må i gå ind på min blog på Facebook og læse om det♥♥..

VI SES SMUKKE MENNESKER!♥♥♥♥♥♥♥

husk at like min blog på facebook, Camilla B, tak på forhånd♥♥..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar