torsdag den 26. juli 2012

New In | Søde mor

Det er første gang jeg laver sådan noget New In, i dag og det er samtidig indlæg nr. 30, hehe.
At det er nummer 30 er ikke særlig stort, ved jeg godt, men jeg syntes bare lige i skulle vide det.
Selvom i godt kan se det, hihi. Nå, men jeg vil vise det tøj min søde mor har giver mig, mens min søster har hvert på Spejdernes Lejr 2012, hehe.

Den røde og blå er fra TopShop, jeg kan ikke huske hvad den kostede desværre.
Den med Madonna er fra ONLY og kostede 150 kr. tror jeg.
Denne vest er fra ONLY og kostede 150 kr. mens den andre steder
kan komme op på 300 kr. eller over.
Højtaljede bukser fra Nielsen|s, de var på tilbud og kostede 100 kr.
Disse sko, med lidt hæl, fra Skokjær kostede 50 kr.
Disse sko er fra Tøj&Sko, men prisen ved jeg desværre ikke.

2 kommentarer:

  1. De sko til sidst... Mums siger jeg bare! :-*<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er de ikke bare mega fede?:-*<3

      Slet