mandag den 16. juli 2012

Hetro, bi eller homo♥.

HEJ BOOOOYZ AND GIIIIIIRLZ!♥..


I kan se overskriften "Hetro, bi eller homo♥." .. Den har jeg valgt fordi jeg tror folk er i tvivl om hvilken seksualitet jeg har.. Jeg tør slet ikke sige om jeg er homo, bi eller hetro.
Jeg tør ikke fordi jeg er bange for folk vil bebrejde mig for om jeg er til mænd eller til kvinder. Eller begge dele måske. Jeg har hørt meget om folk der bliver forladt af familien, FORDI de ikke er til mænd/kvinder. Derfor tør jeg ikke springe ud som noget. Jeg er bange for at nogle vil forlade mig af den grund. Jeg har det sådan at hvis jeg vil springe ud som homo eller bi, så skal min familie støtte mig i at jeg vil være til kvinder eller ej.
Det ville fandme være træls at stå der med min konfirmationstale at jeg er til kvinder eller jeg er bi.. Også min familie ikke støtte mig op om mit valg.

Måske tror nogle mennesker jeg er lebbe, fordi jeg ikke klæder mig så tøset og går med make-up dagen lang. Måske tror nogle jeg er bi, fordi jeg godt kan være lidt tøset nogle gange. Jeg ved det ikke, men gid jeg vidste det. Nogen gange ser jeg tilbage på den tid hvor jeg blev klippet korthåret.
Det var den 9. maj 2011♥.. Jeg har datoen i mit hoved på grund af at jeg blev klippet dagen før min fødselsdag!♥.. Nå.beu. Nok om det.. Efter jeg er blevet korthåret virker folk mere... Hvad kan man sige.. Afvisende overfor mig. De gider ikke rigtig i kontakt med mig eller noget, selvom jeg prøver lidt på at få deres opmærksomhed, så virker det ikke..

Jeg vil skifte emne til mit hår nu.. Ja.. Jeg skal klippes snart, altså, hvis min frisør gider svare min mor over sms. Selvom hun ikke svare, vil jeg gerne have hun klipper mig.
Selvom det var meget hyggeligt nede hos en "by"-frisør, hvis man kan kalde det, det. En offentlig frisør. Min frisør klipper mig i hendes lejlighed. Meget hyggeligt.
Jeg overvejer at få sidecut, som jeg håber i ved hvad er. Sidecut. Jeg vil have sidecut, fordi jeg gerne ville være anderledes. Jeg har jo i forvejen korthår, som den eneste i min klasse. På nær min søster. Hun har også nogenlunde kort hår. Måske til skuldrene. Jeg håber min frisør vil lade mig få sidecut.. Nogle gange lader hun mig ikke bestemme selv hvordan jeg vil klippes, men jeg er meget sikker på jeg vil have sidecut. Det er ikke nogen hemmelighed at jeg kan lide det faktum at være anderledes, det siger jeg gerne til folk der lytter. Jeg var faktisk den første elev på skolen der fik korthår. Altså. Så kort som mit var dengang. Det kommenterede lærerene gerne med kommentarene:
"Det da bare super flot til dig" "WOW" "Det da blevet kort var?"
Det var mest min klasseslærer der sagde det var flot til mig, men det tæller stadig. Jeg vil have sidecut og lave det store SUMMERCHANGE! Jeg, Camilla B, vil her i sommerferien, måske sammen med bedsteveninden, ændre mig! Altså.. Til når jeg skal i 7. klasse.
Min bedsteveninde syntes helt klart jeg skal have sidecut. Hun siger det ikke gør noget at tage chancer eller noget. Jeg har op til flere bedsteveninder, ja i læste rigtig, som støtter mig i mine valg.
I går spurgte jeg en af mine bedsteveninder om hun ville syntes det ville være frastødende hvis jeg blev homo eller bi. Hun svarede klart NEJ! Hun sagde at det ville være sejt hvis jeg sprang ud som noget af det. Jeg tror alle elsker når ens veninder støtter op i ens valg.

Det var alt hvad jeg havde til jer for dette indlæg! Håber i vil blive faste læsere/stalkers♥..

VI SES SMUKKE MENNESKER!♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar