tirsdag den 24. juli 2012

Forskellige shoots!

Så har jeg hvert udenfor i det dejlige, faktisk FANTASTISKE danske sommervejr, og tage billeder.
Ok.. Tog kun af mig selv, men ville måske gå ud og tage lidt flere.
Jeg kom ikke ned i byen, desværre, så jeg ved ikke om den er kommet endnu, waaaaaa.
Så betyder det jeg SKAL ned i byen i morgen, yeees. Det bliver så hygge, også må jeg håbe det er godt vejr igen, ligesom i dag, så vi ikke skal gå rundt i møg vejr, hehe.
I aften, en meget særlig aften, i aften skal jeg, Camilla B, ned i "teltet" og se SIMON TALBOT!!!
OMG OMG OMG! Jeg elsker Simon Talbot og nu kommer jeg ENDELIG til at se ham i virkeligheden! Det bliver en oplevelse for livet, helt seriøst. Jeg ELSKER Simon Talbot! Han er så sej, sød og.... en lille smule lækker. Jeg håber på hans autograf! Det kan godt være i syntes jeg overdriver, men jeg har seriøst ønsket at se Simon Talbot live, og nu kommer han endelig hen der hvor jeg bor. Eller. Nede i byen, i nærheden af hvor jeg bor..
Han kommer godt nok sammen med en anden der hedder Anders et eller andet med F, hehe.
De veninder jeg vil have med er ikke hjemme, gider ikke eller er på spejderlejr, waaaaa.
Så tager jeg bare derned med farmand, wuhuu. I får lige nogle billeder her til sidst og et indlæg når jeg kommer hjem fra Simon Talbot showet i aften, efter klokken 21.00, hehe.



Der ville komme flere billeder inde på min Facebook blog, hehe.
Håber i vil smide et like derinde og se flere billeder og indlæg og sådan.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar