tirsdag den 31. juli 2012

Ugen derpå.

Ugen derpå har stået på besøg hos Spejdernes Lejr 2012, hehe. Fik ÈN ny ven, eller ven og ven, en ny bekendtskab. Ham har jeg mødt gennem Julie, en af mine bedsteveninder, som bare SÅ gerne ville ud og møde ham. Jeg skriver fra onsdag og frem af, hehe. Der om onsdagen, tror jeg, der var vi på besøg ude hos Julie's ven og det var bare mega varmt. Uheldigt nok var jeg tæt på at få solstik, så jeg var ved at besvime, men vi var kun liiige gået væk fra hendes vens lejr også var jeg ved at besvime.
Ja. Jeg blev hjulpet over i skyggen, og her er ting i skal gøre hvis der er en der er ved at få solstik:
  1. Få personen i skyggen.
  2. Find noget vand til personen.
  3. Få personen kølet ned.
  4. Giv personen opmærksomhed, tal med personen og sådan.
    Også selvom du IKKE kender personen.
Ja, jeg fik også melon, men jeg ved ikke hvorfor jeg fik det. Det smagte i hvert fald godt, syntes jeg.
Julie takkede nej til et stykke, eller til noget jordbær, men det er også hendes valg.
Efter 5 minutter eller 10 minutter, så fik jeg det bedre og vi tog hjem til hende, eller. Vi tog hjem til hende, hentede penge og købte is. Torsdag, der lavede jeg ikke så meget. Af hvad jeg kan huske. Jeg er jo meeeeget glemsom, syntes jeg selv. Hehe, men FREDAG! Uha fredag.
Fredag var en meget god dag. Der var jeg ude og spise på resturante sammen med min storebror og hans kæreste. Min forældre og min søster var også med, men ellers. Så bagefter gik vi en tur gennem Spejderlejren, meget hyggeligt. Specielt når man ser en dreng fra sin klasse, som er søspejder.
Hilste først på ham dagen efter, tihi. Lørdag, der var jeg til DET STORE AFSLUTNINGSSHOW!
Det var fandme vildt det var, også kom Alphabeat til sidst! Jeg er tosset med Alphabeat, der sange er for syge. Og med det mener jeg de er gode, det er bare lidt Camilla-slang, hehe.
Der skete selvfølgelig også en masse andet, men det gider jeg ikke til at forklare.
Søndag, begyndte de at rydde op og det var min far med til. Meget hyggeligt, for ham. De er næsten færdig med at rydde det hele, altså scenen og sådan, ned. Er det ikke sjovt. Det går hurtigere at rive det ned end at bygge det hele op. Der var 3.000 frivillige og 200 køretøjer. Det er mega vildt!
Sådan nogle store "events" må snart gerne komme til Holstebro igen, meget gerne.

Her til slut på sommerferien, ville jeg lave et New In, med ALT det tøj, måske også de ting, jeg har købt eller fået i løbet af denne dejlige sommerferie, hehe. Håber i vil læse det.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar