fredag den 20. juli 2012

Åh nej jeg er ramt af...

KEDSOMHED!

Jeg voldkeder mig for sygt! Jeg har INGEN venner at være sammen med! Min bedsteveninde er ikke kommet hjem fra Frankrig endnu, det er mega nedern. Hun skal snart komme hjem, så vi kan være sammen(det er længe siden vi har hvert sammen) og få taget nogle billeder, som vi kan lægge ind på vores Facebook side. Hvad hedder den? Den hedder Mille&Dille - Blog, så hvis i vil følge vores to forskellige liv, så skal i bare gå ind på siden og smide et like, i får lige et link:
https://www.facebook.com/MilleogDille

MIG OG MIN PENNEVENINDE, CAROLINE.

Nu vil jeg skrive lidt om mig og min penneveninde, Caroline. Jeg ville skrive om os, fordi jeg VOLDKEDER mig. Hun har ikke noget imod at jeg skriver om hende på min blog, fordi vi har en blog sammen. Så det gør ikke noget. Håber jeg. Vi har kendt hinanden i 3 - 4 år og vi mødtes på et spil i 2009. Efter den tid vi havde skrevet sammen på spillet, så blev vi 'MSN'-venner, kan man vel kalde det. Senere fandt vi ud af det hed penneveninder. Efter noget tid, hvor jeg fik Facebook, så blev vi venner, men vi skrev ikke sammen derinde. Vi skrev på MSN. Så fik jeg Skype, og vi blev venner på Skype. Nu har vi skrevet derinde i VOLDLANG tid. Vi skriver som om vi var i familie, men boede langt væk fra hinanden. Vi skriver som om vi er søstre, med skilte forældre. Vi skriver som om vi er livsvenner, som om vi har kendt hinanden HELE vores liv. Jeg elsker hende.
Vi har to HELT VILDT forskellige liv, fordi hun bor på Fyn og jeg bor selv i Jylland.
Hvis i vil følge vores HELT VILDT forskellige liv, så skal i bare smide et like på vores Facebook smide, i får lige et link: https://www.facebook.com/CaCaBloggen.dk

MIG, KUN MIG. IKKE NOGLE VENNER, KUN MIG.

SÅ, nu er det om mig. Jeg vil skrive om mig. Jeg begyndte at blogge i ferbuar, tror jeg. Jeg lagde i hvert fald mit første indlæg ind i ferbuar. Det bedste ved at blogge er nok, at jeg kan fortælle folk hvordan MIT LIV er og hvordan jeg har det. Der er mange der kigger underligt på mig, når jeg kommer gående i gaden. Det er deres problem, at de ikke kan klare at se EN pige der har korthår, at se EN pige der ikke går med make-up, at se EN pige der ikke går i modetøj eller med addidas trøje.
Jeg blogger, fordi jeg ELSKER at blogge. Jeg ELSKER at fortælle folk, hvad jeg har lavet i dag.
Derfor har jeg en Facebook blog, den startede jeg faktisk med at have. Bagefter oprettede jeg den her på blogspot. Jeg håber i vil blive mine stalkers herinde og smide et like på min Facebook side:
https://www.facebook.com/millasblog

Nu håber jeg på likes, det håber jeg virkelig på. I får min historie i et andet indlæg. Altså. Min 'mobbe' eller drille historie, jeg ved ikke hvad jeg kan kalde den. Jeg håber i vil læse og forstå den, alle sammen...

VI SES ALLE SAMMEN, HUSK AT SMIDE DE LIKES. SÅ ER I BARE DE SØDESTE MENNESKER OG BLOGGERE.


 

2 kommentarer:

  1. Cool blog du har dig! Synes den er vildt nice! Vi kunne følges? :)
    - Lauraogceline.blogspot.com
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak, da :) Og ja, vi kan godt følges, hehe :)

      Slet