onsdag den 18. juli 2012

Fin dag, i dag.

HEJ ALLE SAMMEN!♥

Ja, så er endnu en dag gået i sommerferien og nu tænker i: Hvad har hun lavet i dag?
Det er et godt spørgsmål! For det er lige det i får at vide nu!♥

I dag, d. 18-07-2012, kom jeg desværre ikke til optiker, fordi min far ikke kunne komme hjem og tage med mig. Hvorfor skal han med? Fordi det er ALTID min mor der tager med mig til tandlæge, derfor. Jeg syntes min far skal gøre sin indsats nu. Hehe. Så i morgen, torsdag, skal jeg til optiker med min far. Han har briller, det er også lidt derfor.

Jeg var på bibloteket i dag, fordi min søster skulle aflevere bøger. Hun er den rene læsehest, eller man kan godt kalde hende en bogorm. Så da vi var nede på bibloteket, sagde min mor at på biblotekets hjemmeside havde hun set noget med at, man kunne læse tre bøger(ikke for nemme, ikke for svære) og anmelde dem! Hvis man gør det, får man en gratis bog. Men, men, men.. Hvis man læser 5 bøger og anmelder dem på Pallesgavebod.dk, så er man med i lodtrækningen om en iPad og nogle T-shirts. Ved ikke om der var mere, men det behøves der heller ikke at være!! Så nu er jeg i gang med at læse tre bøger, som ikke er for svære... For mig...
De er faktisk meget gode, selvom de er nemme. For jer ligner det nok børnebøger, men det er det ikke!!!!!! FAT DET!!! Det er bøger til teenagers. Det er det altså.
Nok om det, jeg har allerede læst en af dem og det er den i midten der hedder Den pige jeg elsker hedder Milena, forfatteren af bogen hedder Per Nilsson og bogen er oversat fra svensk til dansk.
De to andre bøger hedder Ikke som andre, som også er af Per Nilsson og mille venner 4ever, forfatteren er Mette Finderup. Hvis i kan huske serien Mille, så er det en bog, baseret på filmen.
Henne på bibloteket, fandt min mor, IGEN, sådan en "flyers" med noget forfatterskole. Denne gang kiggede jeg grundigt på denne "flyers" og sagde 'ja tak' til at være med på sådan en forfatterskole.
Jeg har jo selv en meget stor drøm om at blive forfatter og måske kan denne skole hjælpe mig? Jeg ved det ikke, men jeg håber den kan. Det kunne være dejligt, at få et "skub" på vejen.
Jeg var også nede i Sparkassen, den der bank der, i ved? Nå.. Men der fik jeg så den nye skolekalender. Den er mega fed, men i starten lavede manden dernede en fejl. Han gav mig den fra sidste år, i stedet fra den i år. Så det endte med at mig og min søster gik over og byttede den så jeg også fik den nyeste. Den anden kunne jeg ikke bruge til en skid, nemlig.
Ja det er sådan den ser ud. Ret fed ikke? Jeg syntes den er fed, og det kan godt være i også har den.
Man ved aldrig og i må gerne skrive i kommentaren hvis i også har den, og hvad i syntes om den.

Jeg var også en tur op i Creativ Shop, hvor der var sådan noget aktivitet. Man laver noget og giver måske 20 kr. for det, når man betaler oppe ved kassen. I dag kunne man så male sin egen sparegris. Det var meget hyggeligt FORDI, der var en som min bedsteveninde kender. Hun arbejder der og det var lidt sjovt at støde på sådan en som ens venner kender, men som man ikke selv kender og måske lærer lidt at kende. Forvirrende? Synd for jer. Jeg lavede i hvert fald sådan en lille hund.
Jeg har ikke givet den et navn, endnu. Jeg syntes den er meget sød. Ikke fordi jeg har lavet den, men den er meget sød. Syntes jeg.

Ja.. Jeg har selv lavet den, ingen hjælp overhovedet! Jeg lyver ikke. Hvis i ikke tror mig, har jeg øjenvidner!

Jeg, eller min mor, købte også et par bukser til mig. Jeg har ikke taget et billede af dem, desværre, men jeg har dem på lige nu. De er fra H&M's børneafdeling. Ja. Jeg handler i børneafdeling, problem? Nå.. De er i en stærk blå farve, syntes jeg. Jeg elsker dem, de er super fede. I mine øjne.

Jeg håber i har haft en god dag!♥
Vi ses alle mennesker♥♥..

hvad har i lavet i dag? skriv hvad i har lavet, i kommentaren♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar