torsdag den 2. august 2012

Undskyld.

Jeg vil bare sige tusind gange undskyld for at i ikke får så mange indlæg mere, men for tiden har jeg ikke rigtig noget at skrive om, syntes jeg selv, for jeg laver ikke så meget.
I morgen, fredag, skal min søster og lidt mig holde bålaften, som der selvfølgelig ville komme billeder fra. Jeg vil i hvert fald tage billeder, som kommer herind, hehe.
Vennerne kommer klokken 5 og tager hjem klokken et eller andet, når de har lyst eller sådan noget? Jeg ved det ikke rigtig, men det bliver i hvert fald hygge, tror jeg. Vi skal sidde udenfor og spise, vi skal have hotdogs, eller vi kan også kalde det pølser og brød, måske skal vi også have et eller andet pasta, tror jeg. Mest fordi jeg ikke kan lide hotdogs. Ellers skal vi have pandekager og skumfiduser.
Hvis nu det bliver dårligt vejr, så skal vi sidde indenfor og se en god film eller noget. Hygge, lege s, p eller k, måske. Jeg ved det ikke. Jeg regner med vi også skal ud og gå en tur, på et tidspunkt, høre musik, bare snakke. Det bliver sikkert sjovt, hehe.
I næste uge skal jeg på skole indkøb, for det er desværre den allersidste uge i sommerferien, i næste uge. Det er det jeg hader ved sommeren, den slutter så hurtigt også kommer der vinteren, som bare går mega langsomt. Jeg hader det! Jeg ville ønske det var omvendt. At det er vinteren der går hurtig og sommeren der er langsom, så man kan nå og nyde den lidt. Bare en lille smule, før den er slut.
Man kan ikke engang nå og få en sommerflirt, før den er slut. Jeg hader det! Hvis jeg helt selv må vælge hvad jeg kan få på det så kaldte SKOLE INDKØB, så vil jeg gerne have en ny skoletaske, helst i grøn, gul eller blå. Så vil jeg også have nogle stiftblyanter.. elsker stiftblyanter, hehe.

Jeg har fundet et nyt talent som jeg har. Jeg er mega syg til at køre på løbehjul. Min søster har et løbehjul som hun ALDRIG bruger og derfor bruger jeg det, så nu har jeg fundet ud af, at jeg faktisk er mega god til at køre på løbehjul. Jeg kan style og hoppe på en løbehjul. Måske er det mest fordi det er sådan et hvor der er fjedre i eller sådan noget, ved ikke hvordan det er bygget.
Selvom det er gammelt og rusent, så kan man sagtens køre på det og en dag, kan det være jeg får taget nogle billeder, når jeg laver det der jeg er lidt god til, hehe. Måske, måske.
Hvis i syntes at i ikke bevæger jer nok, så køb et par rulleskøjter, et løbehjul, et skateboard eller find din cykel frem! Det er faktisk pænt hårdt at køre på rulleskøjter og løbehjul, sikkert også skateboard, men sådan et tror jeg ikke jeg har. Det sjove ved at bruge sådan nogle ting er, at i kan finde på nogle "stunts" som i kan vise til andre eller lære andre, hehe. På din cykel, kan du køre ind til den nærmeste kiosk og købe lidt slik til dig selv, til aftenen eller cykle derind med venner og bagefter finde et sted, hvor i kan sidde og nyde det.

Jeg overvejer at tilføje en ekstra side deroppe øverst, hvor jeg sætter nogle gode billeder ind af mig, mine venner og andre random ting. Så hvis jeg engang gider, bliver det KUN gode billeder der kommer ind. Eller. Billeder som jeg syntes er gode af mig, mine venner og random ting.
Så hvis jeg laver den vil jeg opdatere den nogle gange, med nye og bedre billeder, hehe.

Nu har jeg ikke rigtig mere at skrive om, søde mennesker, så hvis i vil læse mere og følge min hverdag, mine tips og råd, mine drømmer og se de billeder jeg tager eller laver, så kan i vælge at blive en del af de søde mennesker derover, hihi. Det ville gøre mig glad hvis i gad blive en del af de søde mennesker, som følger mit liv.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar