lørdag den 4. august 2012

Ridning + bålaften

Det altid dejligt at blive spurgt om man vil med ud og ride, sammen med to af sine bedsteveninder, hehe. Det kan jeg godt lide, ikke bare fordi at jeg syntes det er fantastisk at ride, men også fordi, at vi bare hygger total meget når vi er ude og ride i skoven eller andre steder, hehe.
Vi hentede først hestene, så gik vi over i stalden og striglede dem også tog vi ellers afsted. Indtil vi var hjemme ved Frida, hende der har hestene, sad vi to på den ene. Meget hyggeligt, bare ikke så sjovt at blive "bidt" af en hestebremser. Av, av, av. Jeg kan desværre ikke tåle plaster, så vi tørrede bare blodet af. Heldigvis blødte det ikke i så lang tid, yes!
Vi red en tur op i skoven og fandt et sted hvor vi kunne sætte os og spise. Lidt besværligt, når der er sådan en nysgerrig hest, der prøver at æde pandekagerne. Vi drak noget saftevand og tog videre.
Vi skiftede mellem hvem der red og hvem der gik. Først gik Frida, hende med hestene, bagefter var det vidst Nicoline også var det mig. Ellers var det omvendt, men det kan være lige meget, hehe.
På et tidspunkt skete der en ulykke, ikke med mig, men med en af de andre og den vil jeg ikke fortælle om, for det har jeg ikke fået lov til, men heldigvis var der ikke sket den største skade, hehe. Det var meget godt. Da den skade skete, tog vi hjem ad, fordi så mistede vi ligesom lysten til at ride.
Ellers var det meget hyggeligt at være ude og ride, og det syntes jeg snart vi skal igen, hehe. Altid hyggeligt at være ude og ride med Frida og Nicoline.

Nu til bålaftenen. Da jeg kom hjem fra ridning, ca. et kvarter før det startede, så var to af gæsterne allerede kommet, heldigvis var det piger, så jeg kunne sagtens gå i bad, men uheldigvis, mens jeg var i bad, så kom drengen vi havde inviteret. Nå. Det måtte jeg bare ingorere, så jeg gjorde mig klar og deltog i "festen". Nicoline, kom herover, fordi jeg tvang hende til det, mwuhahahahaha.
Ja, så vi hyggede os med at gemme os for de andre, meget sjovt. Vi sad mellem to sofaer og blev kun opdaget af min mor, som vi sagde IKKE måtte sige noget til de andre. De andre opdagede os slet ikke, det var meget sjovt, men med tiden blev vi sultne og måtte gå ud for at lave pandekager, hehe.
Det var en virkelig hyggelig aften, selvom jeg tror den ene dreng måske følte sig lidt alene.
På et tidspunkt sad alle pigerne, ikke mig, oppe på trampolinen og snakkede, mens han og jeg stod i "køkkenet" og lavede popcorn til pigerne, hehe. Jeg smuttede ind og hentede salt, men så fandt drengen. Ok jeg siger bare hans navn. Så sagde Mads at vi kunne lave et lille "prank". I ved. En narrestreg. Jeg gik ind og hentede noget peber, hældte lidt ud over popcornene og gav dem til de andre, hehe. De lagde ikke mærke til det før vi faktisk sagde det til dem, at der var peber på.
Ja.. Så skulle vi lave nogle nye, men sjovt var det da. Så senere prikkede vi hul i en skumfidus og puttede peber ned i den! Og det lagde de heller ikke mærke til. Sådan lidt nedern, at de ikke kunne smage det, men sjovt det var det. Vi lagde og snakkede på trampolinen, varmede os ved bålet og eget mere. Det var en hyggelig aften, som skal holdes igen, med de samme mennesker måske og sådan.
I får desværre ingen billeder, da jeg ikke tog sådan nogle gode nogle. Jeg er sikker på de ikke gider have, at jeg ligger billeder ud af dem. Ok. Jeg gjorde det godt nok på Facebook, men det er noget andet. Der vidste de godt jeg vil ligge dem ud, hehe, men hvis jeg nu havde nogle billeder af ilden eller noget, så ville jeg have lagt dem herud, bare så i ved det, hehe. Jeg håber på nogle lige så gode dage fremover, så jeg ikke bare skal side herhjemme på mit værelse og kede mig i hjel, hehe.


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar