mandag den 13. august 2012

Skolestart og glade dage

Ja, så er skolen begyndt. I hvert fald for nogle af os, jeg startede personligt i dag og det er ok, selvom jeg plejer at starte om torsdagen, men lidt forandring skader ikke. Jeg er startet i 7. klasse og på vores skole, som i nok har fået at vide før, har vi kun til 7. klasse og det er RENE a. klasser, hehe.
Så vores skole er ikke den største, men der er andre skoler der er lige så store som vores, det skal lige siges, inden i måske tror at jeg bare går på den mindste skole i verden, hehe.

I hvert fald er der startet en ny i klassen og hun virker sød nok, syntes jeg, men jeg har ikke rigtig fået mødt hende ordenligt, endnu. Jeg sidder ved siden af den samme som jeg har siddet ved siden af, siden 1. klasse, men det er fint nok, siger ikke det er irriterende at sidde ved hende igen, men det kunne være sjovt at sidde ved en anden pige, for en gangs skyld.

Jeg har fået en masse nye fag, eller, har fået et, MEN N/T(natur og teknik) er blevet splittet, så nu har jeg geografi, kemi, fysik og en masse andet, tror jeg. Jeg har i hvertfald også fået tysk og det fag er ok fedt, indtil videre, hehe. Jeg kan næææsten sige hvor gammel jeg er, hehe, men stave til det, herpå bloggen, kan jeg altså ikke. Det må jeg indrømme, men når jeg kan, skriver jeg det, hehe.

Nu skifter jeg emne, nemlig til sommerferien! Ja, jeg sagde jeg måske vil lave en New In for sommerferien, men det gør jeg desværre ikke alligevel. Hvorfor? Fordi jeg ikke har lyst og kameraet er på en måde i stykker, sååå. Jeg har også hvert på et lille "weekend ophold" sammen med min familie, til et sted i Hvide Sande, på Nordsø Camping. Stedet kan anbefales! Specielt nu! Der er nemlig en smuk sandskulptur festival, lidt væk fra Hvide Sande. Den er helt fantastisk og du kan også selv prøve at lave noget, over i en sandkasse, hehe. Det var tre meget hyggelige dage.
Jeg håber i har haft en god sommerferie og hvis i vil, må i gerne lige skrive en kommentar, med hvad i har lavet. Svare gerne tilbage, hehe, så det håber jeg i vil.

xoxo

1 kommentar:

  1. Har taget et kig på din blog, tag et kig forbi min hvis du har lyst :) http://emmandersen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet