søndag den 19. august 2012

Sommerens dejlige vejr.

Forsent!
Jeg har en følelse af at sommeren er kommet lige lovlig MEGET forsent, og jeg tror ikke jeg er den eneste der syntes det. Endelig bliver det 30 grader udenfor, også er det ikke engang sommerferien?
Skuffet, det er jeg altså. Øv øv øv, men sådan er det vel bare.

FacebookNu til noget andet, nemlig min Facebookblog. Af en eller anden grund, har jeg mistet en masse likes og jeg ved ikke engang hvad jeg gør galt? Derfor bliver jeg faktisk trist.. Personerne unliker bare min side, med en hemmelig grund. Jeg vil ELSKE at få lidt flere likes, men jeg tror sikkert ikke at nogle af jer gider like min lille blog. Den er røget ned på 81 likes nu, og før var den på 83 likes.
Jeg må åbenbart såre nogen siden de unliker, eller også har personerne bare et problem med mig, hvad ved jeg, men i hvert fald bliver jeg ked af det når de unliker..

Hvad kan jeg blogge om?
Jeg har tænkt over HVAD jeg kan blogge om. Altså. Det eneste jeg blogger om er mit liv, men det syntes jeg er lidt kedeligt i længden. Hvad kan jeg ellers skrive om? Mode, skønhed, make-up, mad eller noget helt andet? Kom med nogle forslag, skriv til mig på min Facebook blog i Besked.
ELLER i kunne skrive i kommentaren.
xoxo
like lige min facebook blog, tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar