mandag den 13. august 2012

Miley Cyrus den seje.

I har sikkert ALLE hørt om Miley Cyrus nye haircut, blond og kort. Nu får i det jeg ved om hendes hår: Hun fik klippet det på en sej måde og gav det andet på velgørnhed, nærmere sagt kræft bekæmpelser. Hvis i ikke kan fatte, hvor modig hun var, at hun gjorde det for kræft ramte børn og voksne, så er der noget galt med jer! Hun fortalte også, at efter hun var blevet klippet, så var hun gladere end nogle sinde, hun elsker sit nye hår og det gør jeg også, ikke mindst fordi, det minder meget om mit, men også fordi hun er mega pæn. Ikke at hun altid har hvert det, men jeg syntes det hår klæder hende. I har jeres meninger og jeg har mine. Ros og ris, må i gerne komme med, men overdriv nu ikke, med f. eks at skrive: AD! HUN ER GRIM eller FUCK DET ER BARE TUDE GRIMT! .. Så syntes jeg i overdriver, både ved at bruge Caps Lock OG ved at skrive sådan noget. Bare min mening, her til sidst får i lige et godt billede af smukke Miley Ray Cyrus.
Hun tog dette billede og lagde det ind på hendes Twitter profil. I kan selv gå ind og tjekke.



xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar