torsdag den 23. august 2012

Første arbejdsdag + i dag.

FØRSTE ARBEJDSDAGJa, i går var det min allerførste arbejdsdag på mit nye job, hehe. Det var meget hyggeligt, min mor var med og måske er det min fars tur næste gang, det ved man aldrig. Men i hvert fald, det startede let ud med at jeg hilste på depot ejeren og derefter gik vi, mig og mor, i gang med at inddele aviser, så de vil være nemmere at putte i de små postkasser. Jeg deler ud ved lejligheder, et stykke væk fra mit hjem. Jeg lavede måske nogle små fejl, men det må de mennesker altså leve med, hehe.

Jeg var godt træt i benene efter den gå tur og jeg havde meget ondt i skulderne og knæene, mest fordi jeg gik med den tunge vogn, men NÆSTE GANG har depot ejeren sagt at jeg kan få den til at hænge fast på min cykel, så vi kan cykle rundt til alting og sådan, det bliver sikkert MEEEGET nemmere, hehe, det er jeg faktisk meget sikker på.

Nok om det, som jeg har fortalt før er lønnen 67 kr, men min mor, eller var det far, sagde at jeg fik 75 kr. i ugen, hehe, og jeg får månedsløn. Lidt nedern, men sådan er det altså bare at arbejde.

Vejret var ok fedt, selvom der kom nogle byger en gang i mellem, men det er jo ikke noget jeg kan gøre noget ved, så jeg må tage det som det kommer, som avisbud. Eller omdeler.

I DAG
Jeg har hvert på sådan noget Skolepatrujle uddannelse, hehe, det var meget hyggeligt, og jeg fik tre nye venner, Fredrik, Frederikke og Malene. Alle sammen er meget søde, men jeg er ikke blevet ven med dem på Facebook endnu, lidt nedern, og jeg håber snart vi kan blive venner derinde, hehe.
Til SP-uddannelse der lærte vi hvordan man er overfor andre, som SP'er, og hvad man skal gøre hvis der sker noget og sådan. Det var ret sjovt. Vores lærer var en politimand, som hedder Flemming.
Vi skulle være tre skoler, eller sådan noget, men der kom kun to. Min skole og den anden skole, hvor Fredrik, Fredrikke og Malene går på, hehe.

Jeg var også ude og ride sammen med mine to bedsteveninder, har jo flere, men det er bare de to som jeg altid rider med. De kalder sig for Amici, som betyder venskab på et eller andet hullabulla sprog, hehe, jeg syntes det er meget sødt. De har hvert bedsteveninder i 8 år, altså da skolen startede, hehe, det er godt klaret, det må jeg sige. I hvert fald, der skete ingen ulykke, som der nogen gange gør, og det var jo bare ren held, siger jeg bare! Det var tæt på der skete nogle ulykker, men så skete der ikke noget alligevel og det er jeg bare glad for, hehe.

I morgen, oppe i skolen, der har vi Trivselsdag eller lærerens dag, som min klasselærer kalder det og det skulle blive meget hyggeligt. Vi skal lave regler for klassen, hygge, være sociale og sådan noget. Min lærer kommer med rundstykker og sådan noget, så jeg spiser lidt hjemme og noget deroppe, hehe. Hygge, hygge og atter hygge.
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar