tirsdag den 7. august 2012

ASK ME ♥ - svar -

Jeg har holdt en ASK ME ♥ inde på min Facebook blog, og nu vil jeg svare på ALLE spørgsmålene som i har stillet mig på Facebook, hehe. Hvis i vil, kan i gå ind og smide et like, så i kan være med på den næste ASK ME ♥ .. Jeg har fået lidt over 15 spørgsmål, som jeg er meget glad for, hehe, så har jeg noget og lave i det næste stykke tid. Så jeg håber i vil smutte ind på min side, smide et like og vente på den næste ASK ME ♥ Her kommer svarene:
  1.  Navnene på dine bedsteveninder?
    Julie, Frida og Nicoline.
  2.  Navnet på din første forelskelse?
    Christian
  3.  Navnet på din første kærlighed?
    Christian
  4.  Navnet på dine søskende?
    Amanda og Kristian
  5.  Elsker du mig? (spurgt af Julia's Blog)
    Ja selvfølgelig!
  6.  Hvad gør en person til en god blogger?
    Det ved jeg ikke helt, måske at personen lever sig ind i sine tekster.
  7. Navnet på din bedsteven?
    Ja, jeg har ikke en bedsteven, men hvis jeg skal fremhæve en hedder han nok Mads.
  8.  Hvad synes du om Fie Laursen?
    Hun er fin nok.
  9.  Hvorfor blogger du?
    Fordi jeg elsker at fortælle folk om mit liv, altså, folk jeg ikke kender
  10. Hvilken blogger følger du mest?
    http://mylifeislikeastoryinafairytale.blogspot.dk/
  11. Dit idol?
    Justin Bieber eller Lady GaGa
  12. Dit yndlings band?
    One Direction, tror jeg.
  13. Hvad inspirer dig til, at blogge?
    Det nok en af mine bedsteveninder, Julie, hun inspirer mig.
  14. Din støreste drøm?
    At blive musiker, sanger eller noget inde for musikbranchen.
  15. Er du forelsket?
    Nej, ikke for tiden.
  16.  Hvad er det væreste ved at blogge?
    Alt det hate, kritik, grimme kommentar.
  17. Hvad er det bedste ved at blogge?
    Det ved jeg ikke, at folk lytter til en eller læser.
  18. Hvad er det væreste en dreng, har gjort overfor dig?
    Der var en dreng, jeg ikke kender, over Skype som skrev jeg er grim.
  19. Har du nogen kæledyr?
    Ja, en sød schæferhund der hedder Kato.
Så, det var så svarene på alle de spørgsmål, det vidste sig at der var tyve, hehe. Lagde jeg lige mærke til.. Håber at de svar kunne bruges, hehe.
xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar