mandag den 20. august 2012

Brok-blog?

Det her er så indlæg nummer 40, hehe, og i dette indlæg vil jeg prøve at blive et "bedre" menneske, hvis i forstår hvad jeg mener.

Hvordan det?
Jeg har tænkt mig at starte en slags "brok-blog" hvor i, via min Facebookblog, kan skrive til mig hvis i nu.. Hvad kan man sige.. Har et problem, eller noget i vil brokke jer over!
Det kunne f. eks være over jeres dansklærer, eller at i prøver at komme over jeres kæreste?
Så vil jeg PRØVE at hjælpe jer, ved at skrive min mening, på en positiv måde, men måske også en negativ måde, man ved aldrig.


I skal huske at skrive via Facebook og ikke i kommentaren og i må MEGET GERNE skrive for en af jeres veninder, hvis det er sådan at hun ikke gider skrive ind til mig, hehe, det er helt ok.
Hvis nu jer, eller jeres ven/veninde, ikke tør, så skriv for hinanden og hold jer anonyme måske? Bare et forslag, jeg lige kom i tanke om. I behøver ikke nævne vennens navn eller noget, i holder det bare anonymt. Det eneste jeg gør er at kopier jeres problem og sætter det herind, med noget nede i hjørnet hvor der måske står '- Anne' eller '- Anonym' ..
Jeg vil prøve at hjælpe jer, søde bloggere og læsere, på den bedst mulige måde, hehe, så jeg håber i vil skrive ind til mig på Facebook.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar