mandag den 27. august 2012

Renovering, hehe.

Mit værelse er blevet "revet ned" og bygget op igen. Jeg ønskede et nyt værelse også fik jeg det, kald mig ikke forkælet, for det er jeg ikke, men min mor var med på den og det var min far også.
Vi er snart færdige, tror jeg. Vi mangler kun at skifte gulvet, loftet og at få sat det hele på plads igen, hehe. Der kommer selvfølgelig nogle billeder når jeg er færdig, det lover jeg. 

Ellers får jeg et gardarobe skab, som jeg tror skal være hvidt, ellers skal det være "træ farvet" .. Min favorit er det træfarvede, tror jeg, er ikke sikker.
Men noget jeg er sikker på er at det bliver flot, det er jeg stensikker på, hehe.

Jeg får trægulv, som skal være lyst. Jeg får nyt loft, som vist bliver mørkt, tror jeg, også får jeg det nye skab. Det er det eneste, også nu hvor jeg skal konfimeres næste år, så køber jeg måske et tæppe, til gulvet, hehe. Mit værelse er en grønlig farve, så det er på en måde sommerfarver, der er mine farver, hvis i forstår sådan en lille en, hehe.

Når det hele er bygget, skal jeg til Bornholm, med klassen i fem dage, men man kan godt sige fire, for det tager en hel dag at komme derhen, næsten, jeg glæder mig sygt!
I får lidt mere info om den tur i et andet indlæg, hehe.

Men i hvert fald, i starten ar jeg lidt usikker på om jeg vil have gjort det, men så tog jeg mig sammen og fik det gjort! Er lidt stolt af mig selv, hehe, men i forstår det nok ikke.
Har haft det her værelse i nok fem år, tror jeg, det er mere eller mindre. Nu hvor jeg ENDELIG har fået tager mig sammen til at få bygget det om, kan jeg ikke være andet end stolt a mig selv, hehe.
Jeg håber på at min mor vil give mig det tæppe, et billigt et, så er hun den bedste.
Når det er klart, for i de der før og efter billeder. I får også et under ombygningen, eller da det var tømt, hehe.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar