onsdag den 29. august 2012

Tips til sundere hverdag.

Sundhed er bedre end at være usund, hvis i forstår hvad jeg mener. Sundhed, er måske maden eller din kondi. Jeg vil begynde at gå mere op i min sundhed, fordi nu skal jeg gå til sport tre gange om ugen, måske. For mig betyder det at jeg også vil have en lidt sundere kost.
Jeg vil give jer nogle råd, om et sundere liv og en sundere kost, så jeg håber i vil tager imod mine tips/råd, hehe.
  1. DYRK MOTION.
    Meld dig til en sport, du har drømt om at gå til.
  2. LØB ELLER SVØM.
    Løb en tur i naturen hver anden dag, eller smut en tur i svømmehallen med vennerne.
  3. NEJ TIL BIL OG SCOOTER.
    Hop på cyklen og hver miljøvenlig. Du holder dig i form og giver et skub til en bedre verden.
  4. NEJ TIL SLIK I HVERDAGEN.I stedet for at spise slik, chips, popcorn eller noget andet sødt om aftenen, så biks en lille frugtsalat om, eller skær nogle æbler i tern. Gem de søde sager til weekenden.
  5. HOLD LEKTIEPAUSER.Er det ved at blive kedeligt at lave lektier? Så smut ud og rør dig lidt, men ikke for længe, så når du ikke at lave dine lektier.
Det var mine tips til sundhed, håber de kunne bruges, hehe.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar