torsdag den 16. august 2012

Følelsen af modenhed.

Ja, bloggen, jeg føler mig moden nu. Hvorfor?
Fordi jg har fået MIT FØRSTE ARBEJDE!
Jeg er blevet omdeler. Til jer der ikke ved hvad det er: Det er et avisbud, hehe.
Altså, jeg deler kun aviserne ud hver onsdag, altså ugeavis, men det er stadigvæk et job! Om ugen for jeg 67 kr. det fortalte min mor mig, hehe, meget godt at ens mor, har styr på matematikken, hehe.

Hvorfor vil jeg overhovedet være avisbud?Jeg vil være avisbud, fordi jeg syntes jeg går og mangler lidt penge, så det er helt fint at jeg er blevet avisbud. Jeg har også altid tænkt på, hvordan det er at være avisbud, og NU får jeg ENDELIG lov til at prøve det, hehe. Ikke nok med det, min penneveninde(også min bedsteveninde) er i gang med at søge som avisbud, fra der hvor hun bor. Det er bare dejligt, at vi kan "gøre" noget sammen, hehe.

Hvorfor ikke hver dag?
Jeg vil altså ikke være avisbud, hver dag eller seks dage om ugen, fordi, nu går jeg i 7. klasse også har jeg bunker af lektier for og jeg kan slet ikke nå at lave dem alle sammen, hvis jeg også skal dele aviser ud, hver dag, men engang i sommerferien, vil jeg søge til det hver dag også efter sommerferien vil jeg så tilbage til en gang om ugen igen, hehe.

Nu vil jeg skrive om mit arbejde, når jeg har hvert ude og dele aviser ud, hehe. Der går lidt tid, før i får den opdatering, hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar