søndag den 24. juni 2012

Stalkers

Hej bloggen.
Som i sikkert har lagt mærke til har jeg en ting derover der hedder Stalkers -->
Hvis i vil kan i stalke mig? Altså... Hvis man kan kalde det at stalke..
Indtil videre har jeg tre stalkers.. En af dem er underligt nok mig selv, men alligevel.
Nu vil jeg skrive om noget helt andet:
Jeg er meget tæt på de 70 likes inde på min blog og jeg vil blive super glad hvis i gad hjælpe mig med at få de sidste likes? Jeg har 66 likes og folk gider ikke rigtig like. I må også gerne dele min side på andre sider eller med jeres venner, hvis i vil. Men ellers tak på forhånd alle sammen:-)<3

Lige nu sidder jeg og ser TV og tegner en lille smule:-D Ellers laver jeg ikke andet!!
MØØSHER!:-***
https://www.facebook.com/#!/Milla.mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar