lørdag den 16. juni 2012

Mini Rock Holstebro 2012

Hold da kæft det var fedt i går. Jeg så PULS live, og jeg er bare HEEELT vild med dem. De er bare for seje! Jeg håbede på at få et billede med dem og sådan, men nej. De gik før jeg fik et billede og en autograf. Min søster Amanda havde heldigvis to, og hun var så sød at give mig den ene!
Jeg håber på at få et billede med dem engang, så jeg håber de kommer næste år!
De har bare at komme næste år, for ellers dør jeg bare.
Der kom også nogle andre til Mini Rock. Der kom
  • Joey Moe
  • Mek Pek
  • Martin Brygmann, som jeg ikke kan lide mere!
  • Sofie Østergård
  • Chestnut Avenue
  • Morten Benjamin
Der kom ikke flere, men det var stadig fedt. Jeg fik ikke Joey Moe's autograf, han flygtede inden han gav alle os autografer. Han havde vidst alt for travlt eller sådan noget. Jeg fik heller ikke Chestnut Avenues autografer. Det orkede jeg ikke lige. Jeg fik heller ikke Morten Benjamins autograf.
Den gad jeg heller ikke have, for hvis jeg gik fra der hvor jeg stod ville jeg ikke få sådan en god plads igen. PULS ville trække to fans op på scenen og de kiggede på min veninde og mig og på to andre piger jeg kender. De to piger stod foran os, så det blev dem. Det var bare pænt nedern, men sådan kan det jo gå. Hvis vi havde stået forrest kunne det ha' hvert mig og min veninde måske. Jeg har en video med PULS, men jeg kan ikke rigtig få den på Facebook også her på min blog, så den må i lige undvære. Vi ses bloggen, i får lige et billede med PULS her til sidst.

MØØSHER!!:-*
https://www.facebook.com/#!/Milla.mig <-- Husk at smide et like!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar