mandag den 4. juni 2012

Mine to blogge.

Hej alle sammen, det er noget tid siden sidste jeg har skrevet et indlæg. Jeg vil bare sige at min blog har fået et nyt navn. Navnet er Camilla B. Jeg skal nok sende et link, så jeg håber meget på at i gider trykke på knappen syntes godt om. Jeg er næsten oppe på de 60 likes derinde, men jeg håber selvfølgelig på flere likes fra alle de søde mennesker her på blogspot. :)
Får kort at fortælle om min lille blog, eller hvad jeg laver på den.

Jeg laver dagens outfit, når jeg kan eller har tid.
Jeg skriver indlæg om hvad jeg har tænkt mig at lave, hvad jeg laver eller hvad jeg har lavet den dag.
Jeg tager billeder og laver videoer.
Jeg deler links til min youtube kanal nogle gange.

Så kære læsere, jeg håber VIRKELIG i vil like min blog. Jeg ville i hvert af mine indlæg, fremover, skrive et lille link nedenunder alle mine indlæg. Hvis jeg husker det. Håber i vil like min blog på Facebook og blive fast læser på min blog her. KYYYYSH KYYYYYSH FRA CAMILLA:*https://www.facebook.com/#!/Milla.mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar