mandag den 10. juni 2013

3 weeks back!

Så har jeg kun tre uger tilbage.

Hvad mener du med tre uger Camilla? Ikke mindst til sommerferien, men også til at jeg skal på en ny skole. Jeg tror ikke jeg begynder at græde, jeg skal jo ind på den nye skole med den samme klasse som herude, så hvorfor græde? Det bliver selvfølgelig trist at forlade den her dejlige skole, men dejligt at komme et nyt sted hen.

I disse tre uger skal vi nå virkelig meget. Sidste skoledag, boldspilsdag, besøg af vores nye parallelklasser, på besøg hos dem. Der er mere, men jeg kan ikke rigtig huske mere.

Angående det med at de kommer på besøg, så har vi selv planlagt det. Jeg skal stå for bål eller stratego. Kan ikke huske det, men det bliver spændende at se dem.

 

Jeg mangler at finde et kostume til sidste skoledag!

Jeg har tænkt mig at gå i Tiger og finde en heldragt af noget sjovt. Hvis ikke de er for store. Jeg har tænkt mig at beholde den, hvis den er dejlig blød eller sådan noget. Det kunne være et sødt søndagsoutfit, hvis I forstår. Nok om det. Hvis I har nogle forslag til sidste skoledagskostume, så smid en kommentar hurtigst muligt, tak! Har brug for inspiration!


Nok om det. Jeg har det skønt og er i super godt humør. Jeg var på kursus i weekenden og det var et dejligt kursus og jeg er glad for at jeg var med på den, haha. Vejret var fantastisk alle dage og vi havde det bare fedt alle sammen. Eller det håber jeg da. Jeg havde det i hvert fald fedt!

Jeg håber at mine skønne læsere har det fedt, og er i godt humør nu hvor der kun er tre uger tilbage til sommerferien.

Nu tre billeder af mig fra i dag.




xoxo

1 kommentar:

  1. Gå ned i byen og så ind i den butik der hedder spøg og skæpt.. nede af ved enghaven... der finde du nogle seje kostumer.. :D

    SvarSlet