søndag den 16. juni 2013

That feeling....

Den følelse efter at have ryddet godt op på ens værelse.

Nogen gange er det bare, så IRRITERENDE at rydde op på ens værelse, men så bagefter så føler man sig bare helt lettet. Eller jeg føler mig helt lettet og sådan. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har bare sådan en dejlig følelse efter at have ryddet op på mit værelse. Jeg gemte nogle minder væk og er klar til at stille nogle nye nogle frem!

 Hvorfor er det en god idé at rydde op?
1. Du har plads til mere!
2. Du kan nemmere organisere på tingene.
3. Du kan nemmere rykke rundt.

Hvorfor sortere i sit tøj?
1. Så har du plads til nyt og smart tøj.

Flere forslag? Smid en kommentar.

Jeg håber i kan lide mine random indlæg. Jeg vil prøve også at lægge nogle webcambilleder ind af mig med noget. Jeg syntes nemlig der mangler nogle billeder her på siden, så jeg håber I kan lide det, haha.


Lige om snart så skal jeg spise.
Vi(min familie og jeg)skal have mad udefra. Italia, det er bare et godt sted. Specielt deres spagetti og kødsovs. Den kan anbefales. Ikke kun fordi det er min livrret, men også fordi det smager så godt!
 
Husk at I er velkommen til at smide en kommentar til mine indlæg!
 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar