lørdag den 1. juni 2013

Allmost there!

Så er jeg der snart!

Hvad mener du Camilla? Jeg mener at SNART så har jeg nået mit mål med hårlængde! Yes, siger jeg bare! Jeg er så lykkelig. Takket være det gode vejr og sommersolen, så er mit hår vokset sindssygt meget. Jeg elsker det.

Hvis I tager et kig på mit søde coverbillede af mig fra min konfirmation, så kan i se at mit hår ikke er så langt, men her i løbet af disse dage, der er det blevet længere og længere og nu har jeg snart nået mit mål om hårlængde! Jeg mangler 2-3 cm, tror jeg. Det er af hvad jeg sådan selv tror, og det gør mig så lykkelig!

Alle fortæller mig at jeg skal beholde mit korte hår, eller klippe det korte, men NEJ! Nej ikke mere, jeg vil ikke have kort hår mere! I hvert fald ikke så kort. Nu vil jeg gerne gå efter med til kæben eller sådan noget, hvis I forstår. Jeg kan også bare sige til 1 eller 2 cm efter den nederste del af øret.

Vi skal lige have en ting på det rene: Jeg vil ikke have hår helt ned til hoften! Jeg bliver oppe ved skuldrene, okay? Så langt hår vil jeg altså heller ikke have.
Nok om det. Til sommer, så får i sikkert et billede HVIS det er blevet længere end nu.

Vil gerne kunne kom til at sætte det op i en lille hestehale engang, hvis i forstår. Jeg håber i forstår, for jeg har virkelig ikke nogen måde at forklare det på, desværre.


Jeg vil gerne undskylde fordi jeg ikke skriver så mange indlæg mere, men jeg har bare intet at skrive om. Jeg ved godt, at det har jeg sagt før, men altså jeg har ikke lavet så meget specielt og det er derfor jeg ikke skriver de mest spændende indlæg mere, men jeg prøver da at skrive om noget.


xoxo

 

GLÆDELIG 1. JUNI


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar