lørdag den 15. juni 2013

New In | Make-up and stuff like that

Her er en lille New In, som består af små ting jeg købte i dag.

Jeg har ikke købt særlig meget i dag, og jeg har ikke fået taget nogle billeder, men jeg kan da finde nogle billeder på nettet, tror jeg.
En cap til 100 kr. Det var et tilbud i TopShop, som desværre er udløbet.

Jeg købte også en mascara med farven lyseblå(den nederste på billedet)

En LIQUID EYELINER fra H&M
 
 
Jeg har brugt min dag på at være sammen med min søster, Amanda, og min veninde, Anika. Eller kun halvdelen, for jeg havde også en aftale med nogle af pigerne fra klassen om at tage en tur i badeland. Jeg har seriøst brug for en ny bikini. Men det har da hvert en hyggelig dag, syntes jeg selv.
Nu skal Anika bare sove her og vi vil tage nogle billeder som MÅSKE kommer ud på siden her. Det ved man aldrig, haha.
 
 
 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar