fredag den 14. juni 2013

Do you miss me?

Savner I aktivitet på siden?

Jeg har lagt mærke til at, jeg ikke skriver særlig meget her på siden mere. Jeg ved ikke hvorfor, jeg laver så meget spændende nogen gang. Jeg får det ligesom bare ikke... skrevet til jer alle sammen. Det vil gøre mig SUPER GLAD hvis I gad komme med forslag til hvad jeg kunne skrive indlæg om. Det vil jeg elske. Det kan være en 'min mening om' eller noget. Det er jer som skal komme med nogle forslag.

Altså, jeg ved ikke om jeg efter sommerferien kan få mere lejlighed til at skrive her på siden, fordi jeg går i 8. klasse efter sommerferien og jeg tror at jeg vil få rigtig mange lektier for og derfor kan jeg ikke få så meget lejlighed til at skrive til jer derude.

Jeg håber I forstår, at for tiden så har jeg altså super travlt og ved ikke om jeg kan få mulighed for at blogge i disse to uger, men når sommerferien er landet hos mig, kan jeg love for at der vil komme indlæg. Jeg skal jo noget i sommerferien, som jeg gerne vil fortælle jer om.


Tak fordi at i stadig læser med på min lille side her. Det betyder meget!
 
Husk også at komme med forslag til YouTube-videoer!


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar