mandag den 17. juni 2013

Love it!

Jeg elsker seriøst det her!

Jeg er hardcore i de Gaga solbriller.
I de sidste par indlæg har jeg snakket meget om sidste skoledag. Jeg håber ikke det irritere jer, men her kommer der noget mere.

Til den sidste skoledag der har vi nogle forskellige boder. Jeg står i boden 'Føleboden'.

Hvad sker der i Føleboden?
Altså, mig og en fra klassen, skal finde nogle ret klamme ting som alle de små børn kan rage i. Det ret sjovt, syntes jeg. Nå, men indtil videre har vi i hvert fald en liste: (her er min)
  • Pasta. En blanding af skruer, butterflies og de lange.
  • Havregrød.
  • Fars
  • Hundehår
Vi skal selvfølgelig have mere med og min makker i det her finder resten. Det bliver virkelig bare humoristisk. Jeg vil hellere have hvert i Billedeboden, men det kom jeg altså ikke. Billedeboden er hvor alle fra min klasse har et billede med af sig selv NU og et fra da man var 0 til 4 år gammel. Ikke over, for så ville det være alt for nemt, haha.

Jeg har tænkt mig at til sidste skoledag, så ville jeg finde et Lady Gaga kostume, men jeg ved ikke. Selvom jeg er helt vildt med Lady Gaga, så tror jeg gerne jeg ville være noget andet. Jeg har allerede fundet et ret sødt kostume. Et matroskostume.

Fever Matroskostume kvinde
http://karnevalsshoppen.dk/fever-ahoy-sailor-costume-27546
 Her er det søde matroskostume. Hvis jeg stadig er så lille, som jeg er i dag, så ville jeg nok også bruge det der. Jeg ved det ikke. Det regner jeg i hvert fald med, haha.

I må da indrømme, at det er et pokkers sødt kostume! Derfor vil jeg gerne have det.

De andre fra min klasse er næsten klar med deres kostumer, af hvad jeg kan forstå mig på. Jeg håber at jeg må få dette kostume, eller købe det, for mine forældre. Det kunne være virkelig fedt!

SPØRGSMÅL: Hvad skal I være til sidste skoledag? Skal I have kostume ?

xoxo

1 kommentar: