søndag den 16. juni 2013

So many homework :(

Alt for mange lektier!

Hvorfor så mange lektier 2 uger før sommerferien? Jeg forstår ikke min skole lige nu. Vi, i 7. klasse, har alt for meget andet at tænke på end dumme lektier. Undskyld hvis Í syntes at jeg overreagere lidt, men vi skal tænke på besøg af vores nye parallelklasser, at vi skal besøge dem, at vi skal være sammen med dem ude i Vestre Plantage en dag, skrub-af suppe(pis af suppe), sidste skoledag, vores skuespil. Skal jeg blive ved?


 Se, det min nye cap oppe på billedet.

Jeg må vel bare kæmpe mig igennem det hele. Jeg håber at det ikke kommer til at tage for lang tid. Man skal jo også nyde sin weekend lidt, ikke?

Jeg må bare høre lidt musik, skrive med nogle venner og sådan, mens jeg laver lektier.
For hyggens skyld, I ved?




Fra nu af vil jeg bare skrive nogle random indlæg om hvad jeg laver lige nu, også måske tage nogle billeder af det med min computers webcam. Jeg håber I vil syntes om det alle sammen!

Gode sange:
  • Internet Friends - Knife Party
  • Fuck Up - Shane Dawson
  • Swagger Jagger - Cher Lloyd
  • We Can't Stop - Miley Cyrus
  • Decisions - Borgore ft. Miley Cyrus
Tak fordi I læser mine indlæg, det betyder meget. Fordi I læser mine indlæg, så bliver jeg ved med at blogge for jer. Skriv endelig en kommentar om hvad I syntes om min lille blog her, tak. Det vil være dejligt med lidt aktivitet fra mine læsere, her på siden.


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar