onsdag den 24. juli 2013

Funny pictures and GIFs

Sjov? Jeg kan være sjov. Måske.

Jeg føler at vi mangler lidt grin på siden, hvis I forstår. Så jeg gik på Twitter og fandt et par billeder, som jeg syntes er lidt sjove. Jeg håber I kan lide dem og I skal ikke tage dem personligt, hvis I måske vil gøre det. Det er jo bare for sjov.
Den her passer godt til mig.


Tag det ikke personligt piger, men det her billede er da lidt sjovt?
 
Hi, I'm Claire and you're watchin Disney Channel.

Det blev så kun til tre billeder, men de er da ret sjove, ikke? Nu til nogle GIFs

Jeg håber I ved hvad GIFs er, hvis ikke så får I en hurtig forklaring. GIFs er en lille video som kører på repeat. Den er ikke særlig lang. Måske kun 4 sekunder også kører den ellers bare og de fleste er ret så sjove. Jeg håber I kan lide dem jeg har fundet.
 
En hest som hopper i sjippetorv? Det ser man vidst ikke hverdag, var? Jeg syntes det er ret godt gået, at hun(eller han)har lært sin hest at sjippe.
 


Det her.. Det her er bare sært. Hvor meget har hun fået at drikke? Det er spørgsmålet. Men selvom det er sært, så laver hun egentlig ormen meget godt.
 
Kender I det? Jeg ved ikke rigtig om jeg gør, men måske gør I, haha. Mest fordi jeg ikke har nogen venner. Hashtag forever alone. (just kidding). For resten, hvis I ikke ved det så er personen på billedet Ryan Higa, som er kendt på YouTube som nigahiga.
 
 
 
 Jeg tror bare at billedet siger alt? Sisters before misters kan man også sige.
 
Jeg håber at I syntes disse billeder var sjove, det syntes jeg i hvert fald. Det kan være at jeg tilføjer en ekstra side oppe i toppen med sjove GIFs og billeder. Måske også en bare med billeder af mig, mine venner og alt omkring mig. Hvem ved?
 
 
Jeg håber I har haft en super fantastisk ferie med en masse sol og varme og dejlige minder.
 
 
 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar