søndag den 21. juli 2013

New cover, maybe?

Jeg overvejer om jeg skulle have et nyt cover.

Lige nu har jeg sådan en ret kedelig hvid en, hvor der bare står mit navn på. Måske skulle jeg have et billede i stedet. Ville det gøre min side mere indbydende? Jeg kan ikke lide at sige(skrive)blog, så det er min side, okay?
 
Men det her er billeder fra Prag, som er taget på min dejlige Xperia Miro(mobil). Det er mine, indtil videre, to favorit billeder. Der er lidt effekter på, men de er stadig ret flotte og seje.
 
Jeg vil lade JER bestemme hvilken en det skal være og hvad der skal stå derpå!Skal det være billede nummer 1, som er taget ved søen på campingpladsen jeg er på lige nu(Camping Bucek) eller skal det være billede nummer 2, som er taget i Prag. Det er jeres beslutning.
 
Hvis I har en smart lille citat, som passer til min blog, så kommenter gerne den med. Det ville jeg sætte pris på, for så ville jeg ikke gå kold i om det bare skulle være mit navn igen. Det kunne jo bare stå nede i hjørnet eller noget.  

 
 
 
Nummer 1. Et flot billede, som er redigeret så det er lidt pink, men i virkeligheden er det rød/orange agtig. Det er taget ud over den smukke badesø ved Camping Bucek, som der jo står deroppe ^.

Nummer 2. Et ret cool billede, som også er redigeret lidt, så det blev tydeligere. Det er taget ved et slags stadium i Prag. Det var virkelig bare sejt, det må jeg indrømme.
Nu håber jeg I ville skrive en kommentar, for ellers ville det være lidt nedern. Der er ikke så meget aktivitet på siden nemlig, så skriv endelig en kommentar! Det ville gøre mig glad.

Nu begynder jeg i skole igen om ikke så lang tid, en uge måske, og så ville i måske få et par indlæg i starten eller noget, men senere hen ville der nok ikke komme så mange indlæg på grund af lektier og sådan. Jeg håber stadig I vil følge med min side til den tid.

Uh! Og lige en ting til! Når jeg kommer hjem, så vil jeg lave en new in med det jeg har fået/købt her i Tjekkiet. Det er ikke så meget, men der er lidt. Det kan være der kommer mere, men det ved man aldrig.

Jeg håber ellers at I har haft en super fantastisk ferie med masser af sol og varme! Det har jeg i hvert fald!




xoxo

1 kommentar: