mandag den 15. juli 2013

My first day in Czech Republic

Min allerførste dage i Tjekkiet, wuhu.

Jeg sidder hernede i Tjekkiet, hvor der er okay varme. Jeg har fortalt hvad campingpladsen hedder i mine tidligere indlæg, så hvis I vil vide det igen, så klik på en af de andre indlæg.

Jeg kan lige fortælle om mine to dags biltur. Vi kørte i bil i to dage, for at komme herned. Ikke to dage i streg, men med pause og sådan. Det var meget hyggeligt, men til sidst ville man bare ud af den bil. Jeg fik lidt krampe i mit ben, så jeg ville da gerne ud, men nu er vi her og det er bare dejligt.
Vi tjekkede ind på et lille motel/hotel der hedder Gudow, eller sådan noget og det kan anbefales selvom sengene er lidt hårde. Uh, man kan også bestille morgenmad der, sådan en buffet som er et sted. Der er masser af valg og det er lækkert, men de er ikke så gode til engelsk. Hotel/motel Gudow ligger i Tyskland.



Jep, jeg er total normal.
 Så i dag har jeg ikke lavet så meget, for jeg ved ikke hvad jeg har lyst til at lave. Måske bade i søen eller indendørs? Tage billeder, videoer? Jeg ved det virkelig ikke. Jeg overvejer at game lidt, bare sådan lidt, for at have noget at lave lige nu. Jeg tror bare at det bedste jeg kan finde på er at vente til mine forældre kommer hjem til pladsen også spørge dem om vi skal lave noget sammen måske.

I morgen og i overmorgen så tror jeg vi bliver hjemme på pladsen, lige nu har vi fået nok af at køre i bil tror jeg. Vi vil højst køre ud for at handle, haha.

Her er nogle spørgsmål til JER:
  1. Hvordan har jeres sommerferie hvert?
  2. Hvor har I hvert henne? (hvis I har rejst eller noget)
  3. Jeres bedste sommerferieminde?
Et lille tillægsspørgsmål som IKKE handler om sommerferien:
  1. Kender I nogle gode spil til PC?
  2. Hvad for nogle spil, spiller I?
Ja, det var lidt "nørdet" vil I nok sige, men jeg er en gamer, så sådan noget spørg jeg om, haha.

Nå, men jeg håber I har haft en super fantastisk og dejlig ferie med masser af sol og varme! I er velkommen til at skrive en kommentar med hvad I har lavet, så skal jeg nok prøve at svare på det.



xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar