mandag den 29. juli 2013

My favorite PC games.

Har I undret jer over mine favorit PC spil? Her kommer de.

Jeg ved ikke om I har undret jer over mine favorit PC spil, men de kommer her alligevel. Bare lige for at sige det, jeg spiller ikke de mest pigede spil. Slet ikke. Jeg håber I er klar, lol.
THE WALKING DEAD 
The Walking Dead er helt klart en af mine yndlingsspil. Jeg har ikke fået det spillet på min egen computer endnu på grund af ferie, så ja, men jeg vil helt klart starte på et tidspunkt.
I 2012 var The Walking Dead faktisk Game Of The Year. Det er ret sejt, og det er også virkelig godt lavet efter min mening. Der er nogle jumpscares, men det er til at overleve.
 MAFIA
Mafia er virkelig fedt. Jeg har ikke fået det spillet endnu til computer, jeg har ikke kunnet installere det, men jeg har spillet det på PS3(Playstation 3). Der er det bare Mafia 2(Mafia II) og det kan jeg godt anbefale til folk, som gerne vil have spil med handling.


SLEEPING DOGS
Sleeping Dogs er faktisk til folk over 18, men jeg så nogle på YouTube spille det også måtte jeg bare have det. Det så virkelig fedt ud, så nu har jeg det og jeg glæder mig til at spille det! Det er et lidt voldligt spil, eller måske meget, men jeg kan godt lide voldlige spil, så det er okay.


THE SIMS 3
(jeg kunne ikke gøre billedet stor)
The Sims 3 er  HELT KLART mit yndlingsspil. Det tror jeg I har forstået efterhånden. Jeg har jo skrevet indlæg om de nyeste Sims 3 pakker som udkommer og så videre, fordi jeg syntes I skal vide det, haha. Jeg har alle Sims 3 pakkerne, altså dem der er I linjen af Sims 3 startsiden. Der kommer for resten snart et NYT Sims 3 indlæg om de nye Sims 3 pakker som kommer. Jeg glæder mig allerede, haha.
Jeg håber I kunne lide dette indlæg og jeg vil sætte pris på at I IKKE kommenterede "nørd" eller noget I den stil. For bare fordi jeg elsker at game, så betyder det ikke jeg er en nørd vel? Jeg er "gamer" hvis man kan sige sådan. 
 
(Alle mine spil)
Men jeg håber I har haft en super fantastisk ferie med masser af sol og varme!
 
 
 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar