torsdag den 11. juli 2013

I'll be back soon

Jeg vil ikke tage en pause, bare rolig!

Nu skal jeg på ferie! Ikke i dag, men på lørdag. Jeg skal på camping i Tjekkiet. Campingpladsen ligger lidt udenfor Prag, eller lidt og lidt nok 40 km tror jeg. Højst 40 km. Den campingplads vi skal ned på hedder Camping Bucek. En virkelig sej campingplads. Jeg vil tage lidt billeder og sådan med min mobil og ligge den op her på siden. Jeg vil også tage billeder med mit webkamera og måske også tage lidt videoer dernede og lave en stor en til sidst. En vlog kan man vel sige. Det hele kommer ud på min kanal. Husk at komme med video forslag!

Her er lidt info om Camping Bucek(taget fra hjemmesiden):
  • 100 pladser alle med strøm.
  • 4 pladser med privat bad og toilet.
  • Indendørs Swimmingpool.
  • Badesø.
  • Vaskemaskine.
  • Tørretumbler.
  • Legepladser.
  • Vandtrampolin.
  • Sportsbaner.
  • Bordtennis.
  • Gratis wi-fi internet på over 90% af pladsen.
  • PC med internet i receptionen.
  • Café.
  • Gratis benyttelse af robåde, kanoer samt surfboards.
  • Gratis brusebad.
Jeg syntes at det lød VIRKELIG fedt i mine ører og derfor måtte vi bare derned. Så det er bestilt at vi skal derned. Vi skal selvfølgelig også ind til Prag og se en masse derinde, men ikke hver dag. Det kan man jo ikke gøre hver dag i to uger, vel? Så vi skal også tilbringe nogle dage på campingpladsen. Hvis vi har lyst, så kan vi også gå op i receptionen og bestille plads på deres anden campingplads Camping Frymburk. De er næsten ens, men så alligevel ikke. Der er ikke helt ens, men stadig meget ens. Jeg håber I forstår.

Her er lidt info om Camping Frymburk(taget fra hjemmesiden):
  • 170 pladser alle med strøm.
  • 4 pladser med privat bad og toilet.
  • Badesø.
  • Vaskemaskine.
  • Tørretumbler.
  • Legepladser.
  • Vandtrampolin.
  • Sportsbaner, bla. Beachvolley.
  • Bordtennis.
  • Gratis wi-fi internet på 90% af pladsen.
  • PC med internet i receptionen.
  • Café med frisk morgenbrød og meget andet.
  • Leje af vandcykler, robåde, kanoer samt surfboards.
  • Camping Frymburk tilbyder ture til Prag, kanoture samt
  • rundvisninger på slotte og museer.
Se der er lidt forskel, hvis I kigger godt efter(haha okay?), men jeg glæder mig i hvert fald til at komme derned. Jeg håber det er varmt og dejligt, og at jeg kan få lidt sol. Jeg vil også tage lidt spil med derned. Sims, The Walking Dead og Mafia, måske lidt flere. Det kommer an på om vi har flere. Ja, jeg er en gamer og sådan er det bare, det kan der ikke ændres på, for jeg ELSKER at game. Jeg skal sikkert også ind i byen og måske "shoppe" lidt. Bare have en trøje eller noget andet. Et spil? Haha, nu lyder jeg bare som en nørd. Nok om det.

Husk at jeg også har Instagram: @danishcamilla

Jeg håber I har, eller har haft, en super fantastisk og dejlig ferie med masser af sol og varme! Det har jeg i hvert fald og det får jeg i hvert fald!



xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar