onsdag den 31. juli 2013

New In | Back to school

Så starter skolen snart igen, for mig.

Den 8. august starter jeg igen i 8, klasse. Spændende, fordi det er på en ny skole. Så I skal lige have et billede af min nye skoletaske. Har også fået en masse andre ting, men i stedet for at tage et billede, så skriver jeg det bare. Det er nemmere.

Det her er så min nye skoletaske. Barnlig? Ja, men så passer den jo til mig. Jeg syntes selv at den virkelig fed! Med Paul Frank og det hele. Min stil, haha. Fandt faktisk også et par på nettet, men den her. Den er bare lige mig, syntes jeg.
Ved ikke lige hvorfor den vender på hoved.
Jeg har også fået andre skoleting, som jeg faktisk manglede:
  • Vinkelmåler, jeg mistede min anden.
  • Lommeregner, sådan en god en, som man kan have helt ind til et eller andet længere ude end folkeskole. Kan ikke huske hvad det var.
  • Stiftblyanter. En i grøn og en i blå, hihi.
  • En mappe i grøn, med nogle faneblade til eller hvad de nu hedder.
  • En passer.
Jeg har også fået købt en trøje i Vero Moda, en af mine yndlings butikker. Den her er virkelig fed, jeg elsker trøjer med print på! Så den her er lige noget for mig. 
 Som I kan se, så står der AWESOME på trøjen. Jeg er ret awesome, not, så derfor købte jeg trøjen. Den passer også rigtig godt til mig, syntes jeg selv, men det kan I få et se senere måske.

Hvorfor senere? Fordi jeg var sammen med en veninde i dag, Julie, og vi tog lidt billeder. Det gør vi altid, og det er virkelig hyggeligt. Så hvis hun snart sender mig nogle, så kommer der nogle billeder på et tidspunkt i dag. I morgen skal vi også være sammen igen, og der vil selvfølgelig komme flere billeder der. Det bliver hyggeligt, fordi vi ikke har set hinanden i virkelig lang tid, og vi var kun sammen i en time i dag på grund af, at jeg skulle til frisør. Så det bliver dejligt at være sammen i morgen, bare os to og et kamera.

 
Men ellers så håber jeg, at I har haft en super fantastisk sommerferie med masser af sol og varme!



xoxo

1 kommentar:

  1. Al for fed header!
    Jeg elsker den virkelig! :D

    - amazinglaugh.blogspot.dk

    SvarSlet