mandag den 29. juli 2013

Funny videos on YouTube

Som I måske ved, så ELSKER jeg YouTube!

Så nu har jeg tænkt mig at finde en masse sjove videoer(nok kun 4 eller sådan noget)til jer! Jeg håber I kan lide de videoer jeg finder. Jeg syntes i hvert fald de er virkelig sjove, og sære. ENJOY. For resten så vil der være link i navnene som er farvede, I kan bare klikke.


My awesome girlfriend
Denne video er lavet af Onision for nok 2 år siden, cirkus og jeg syntes den er virkelig sjov, fordi hun er så sær. Hans eks-kæreste(ja, de ikke sammen mere)har denne kanal: http://youtube.com/draculoh hvis I gerne vil se mere til hende.
 
 
Harlem Shake FAIL
Denne video er lavet af PewDiePie og I vil nok selv se hvorfor den er sjov. Hvis I ikke syntes den er sjov, så er det helt okay, det er jo også bare hvad JEG syntes er sjovt. Pigen der er til sidst i hans video er hans kæreste CutiePieMarzia.
 
 
DARE THE DAWSON!
Denne video er lavet af Shane Dawson, som jeg meget stor fan af. Han er virkelig inspirerende i følge mig. Hvis I ikke forstår det, så prøv at kigge på nogle af hans andre videoer eller på hans vlogging kanal: http://www.youtube.com/user/shane
 
 
HARRY POTTER DELETED SCENES
Denne video er lavet af Smosh, som er den mest subscribede kanal på HELE YouTube. Ret sejt syntes jeg, men de er jo også virkelig sjove. Det her var faktisk den første Smosh video jeg nogensinde så.
 
 
I'm a banana
Denne video er lavet af Onision. Jeg ved det godt, to Onision videoer, men han er altså sjov, syntes jeg.
 
Det var ikke så mange, det ved jeg godt. Jeg håber at I så nogle af dem eller søgte dem på YouTube. Ellers har mit "arbejde" hvert spild. Kunne faktisk ikke vælge, men den første den skulle bare med. Den er altså bare sjov. Syntes jeg.
 
 
 
xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar