fredag den 12. juli 2013

New In | Ready for vacation

Nu er jeg klar til at tage på ferie!

Jeg var nede i byen i dag sammen med min mor og min søster. Vi skulle lige have købt det sidste, for at blive klar til ferien som vi skal af sted på i morgen. Jeg manglede en ny bikini, fordi jeg tror at den anden er ved at blive lidt for lille. Jeg vil selvfølgelig også tage en badedragt med, bare hvis min bikini ikke når at tørre eller noget.

Nå men personligt så ELSKER jeg den her bikini. Kunne dog bedre lide den i hvid, men der var ingen i min størrelse så jeg tog den næste og det blev så den her. Der er lidt effekter på fordi billedet er taget fra min Instagram.

Min Instagram er danishcamilla

Bikinien er bordeaux og hvid også har den det lille touch med en slags "tand" i en flot tyrkisk blå. Man tager den på foran ved at lyne den og "tanden" er på en måde lynlåsen, men man kan godt tage det af, hvis man har lyst. Jeg fik også et par matchende klipklapper i tyrkisk blå. De matcher "tanden" hvis I kan se det. Jeg syntes det er meget smart. Jeg fik faktisk også et par cykelshorts med et smart print på, men dem har jeg desværre ikke et billede af, så hvis jeg tager nogle billeder af mig med de cykelshorts på, så bliver de lagt ind på siden sammen med mine andre billeder dernede fra.

Jeg ved ikke om jeg har fortalt hvilket land jeg skal til, men det gør jeg bare igen så. Jeg skal til Tjekkiet på en campingplads der ligger ca. 30-40 kilometer væk fra Prag af. Et meget fedt sted med indendørs pool, badesø, bordtennis og en masse andre fede aktiviteter.

Jeg håber at I har, eller har haft, en super fantastisk ferie med masser af sol og varme!



xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar