torsdag den 1. august 2013

Mainstream.

Facebookblogge er blevet for mainstream.

Kan I huske sidste år? 2012? Næsten ingen Facebookblogge overhovedet! De eneste "store" der var, var faktisk Josefines Verden,  Johanne Kohlmetz og Torben, men nu har praktisk talt ALLE bare en Facebookblog. Det er virkelig bare, sådan I ved, wait what? Nu er der Mikkels Blog, Makka Bakka, Handi Jørgen og så videre. Det er virkelig bare, hvorfor? Hvorfor vil I have en?

De blogge blev jo KÆMPE STORE! Over 10 tusinde likes hver, eller sådan noget. Virkelig sært syntes jeg. Jeg savner de "gode gamle bloggere" hvis man kan kalde dem det. Jeg savner dem, som jeg fulgte med i sidste år. For dem i år, er bare nej. Det er ikke nogle der vækker min interesse.

Jeg likede Josefines Verden.
Jeg likede Bare Billeder.
Jeg likede Torben.
Jeg likede en masse masse andre i 2012.

Men her i 2013, der er det bare sådan, at de Facebookblogge er bare nej. Det går alt sammen ud på give aways eller fjollede videoer eller at brokke sig eller at opfører sig fjollet. Jeg håber I kan følge mig i dette, jer der har Facebook.

Engang brugte jeg min Facebookblog derinde, men det gør jeg ikke mere, for jeg har ingen grund til at bruge den. Hvad skulle jeg bruge den til? Jeg deler ikke noget derinde, skriver ikke derinde eller deler billeder, så ja.

Men hør, hvis man skal starte en Facebookblog, så skal det ikke være fordi at "Uha, min ven har en! Så skal jeg også have en" nej, det skal være fordi du selv har lyst og virkelig har noget at dele. Der er ikke nogle der gider at like en blog hvor der kun står sådan noget som "Jeg har lige spist morgenmad. Det smagte godt. Nam nam" det gider jeg i hvert fald IKKE at læse. Jeg gider heller ikke at læse sådan nogle reklamer, som nogle Facebooksider deler. Sådan noget for at få hvidere tænder eller rabat på tøj. Det er lidt et nej hos mig så.

Jeg håber at I kan følge mig i dette, og ikke begynder på sådan nogle skod kommentarer som at, jeg overreagere eller sådan noget. Jeg siger jo bare min mening, okay? Men I er velkomne til at skrive hvad I syntes om alle disse Facebookblogge nede i kommentar boksen.



xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar