torsdag den 15. august 2013

#shoey | YouTube

I kender sikkert ikke Shoey, men det vil i gøre efter det her indlæg!

Okay alle sammen, jeg er syg i dag og besluttede mig for at skrive et indlæg. Det er ved at være noget tid siden, at jeg har skrevet et lille indlæg til jer, så her kommer der et meningsløst et.

Lige et tip. Hvis du gerne ville læse flere YouTube indlæg, så har jeg fået sådan nogle etiketter over i siden, som jeg kalder Subjects, altså emner(venstre side). Og bare lige en ting, ikke alle mine indlæg er derover endnu, så du kan ikke regne med at læse dem alle. Så må du over i min indlægsliste(højre side).

Shoey er to drenge/mænd, som bliver shippet som Shoey. Shane Dawson og Joey Graceffa. Deres "forhold" er ved at blive seriøst, altså ikke som at de vil være sammen som kærester i virkeligheden, men på YouTube. Shane har nemlig allerede en kæreste, så ja.

Jeg har tænkt mig at vise jer alle sammen nogle videoer af shoey! De er virkelig bare dejlige begge to og nogle af mine YouTube idoler. Jeg har mange YouTube idoler, og Shane er en af dem. Ikke så meget Joey, mest Shane.

DARE THE DAWSON
Sådan mødtes de, kan ikke huske hvornår, men det her er videoen hvor det hele skete!
TUMBLR TAG
 
ARE YOU GAY?
 
BLINDFOLD TOUCHING CHALLENGE
 
Her kommer den nok allerbedste, og frækkeste(haha, nej). De er jo blevet shippet i noget tid og folk har skrevet fan-fiction om den. Kort om fan-fiction: Det er når to stjerner(Larry, Shoey, PewdieCry osv.)er "sammen" men ikke sådan for alvor også skriver folk historier om dem. Frække, søde, eller noget andet, det ved man aldrig, men de er sjove at læse. Det kan også være hvor man skriver om sig selv, også f. eks One Direction, hvor man mødes eller hvem man er sammen med. Det er bare et eksempel, håber det kunne bruges.
 
SHANES VIDEO - FAN FICTION in REAL LIFE
 
JOEYS VIDEO - SHOEY FANFIC COME TO LIFE
 
Okay, jeg håber I kunne lide det her random indlæg, som jeg bare lige pludselig fik lyst til at skrive og jeg håber ikke I finder det irriterende at jeg skriver så meget om YouTube og folk fra YouTube, fordi så skal I ellers bare skrive en kommentar, også vil jeg prøve at finde noget andet at skrive om. Men som jeg siger, så må I gerne komme med forslag til indlæg og så videre, det kunne nemlig være dejligt at skrive om noget, som I gerne vil læse om.
 
 
 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar