onsdag den 7. august 2013

Nailed it. | YouTube

Jeg er færdig og I kan nu se min kanal.

Der er dog den ting, at jeg ikke har lagt videoer ud endnu, men det kommer snart. Jeg skal bare lige finde ud af, hvad jeg vil filme. Jeg tror jeg vil spille Sims 3, også ligge det over.

Som skrevet før, hvis jeg har skrevet det før, så er det en engelsk kanal. Det vil sige, at i mine videoer så snakker jeg engelsk, skriver undertekster på engelsk og så videre. Jeg kunne også lave en dansk, men det gider jeg ikke rigtig. Hvis det foregår på engelsk, så får jeg måske et større "publikum" eller noget. Det håber jeg, at jeg gør.

Sådan her ser min kanal ud, og I kan bare klikke oppe øverst, for at komme ind og se den selv. Men I kan som sagt se, at der endnu ingen videoer er. Det vil der blive lavet om på engang, måske i dag, måske først i weekenden. Det ved jeg ikke, men der vil snart komme nogle.

Hvad syntes I om headeren/coveret? Er det pænt, eller for sært? Jeg syntes den er ret sød, med de forskellige skrifttyper og så videre, men hvad syntes I? Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg satte en dame bagefter mit navn.
Jeg glæder mig til at komme i gang med at lave videoer til jer og jeg håber selvfølgelig, at I vil klikke ind og se dem. Måske subscribe. Måske dele min kanal med andre. Det kunne være dejligt, hvis I gad det og kommentere+like dem. Det ville gøre mig glad. Jeg gider ikke TVINGE jer til at gøre det, jeg siger bare at det ville være dejligt, hvis I nu gad subscribe og sådan.


Nu skifter jeg lige emne. Skolen starter for mig i morgen, og jeg er på en måde nervøs. Jeg skal jo starte på en helt ny skole, og det er virkelig bare sært. Jeg skal cykle længere, nye lærere, nye ansigter, ny ringklokke eller hvad den nu hedder. Det skal man lige vende sig til. Men det allerværste er nok, at vi får karaktere nu. Jeg har aldrig fået karaktere før! Det bliver noget nyt for mig. Jeg glæder mig til at lære nye mennesker, at kende, selvom det nok bliver svært, fordi jeg er virkelig genert og jeg har svært ved at lære nye mennesker at kende, så ja. Jeg håber at jeg overlever.
Mit førstehåndsindtryk på dem har hvert godt. De er virkelig flinke alle sammen, syntes jeg, eller dem jeg har snakket med indtil videre. Jeg håber selvfølgelig at jeg kommer til at snakke med nogle i morgen, men hvis jeg ikke gør, så må jeg jo bare håbe på at jeg gør næste dag, ikke?




xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar