torsdag den 29. august 2013

Picture day

I dag var det foto dag.

Det var sjovt, virkelig, men jeg havde et problem. En bums. Min første bums. Det ødelagde lige det hele. Håber ikke den kan ses, på enkeltbillederne, som vi også fik taget. Han bad mig endda vende hovedet, fordi han opdagede det. Pinligt, som i VIRKELIG pinligt.

Men det var da dejligt, at få taget et klassebillede, som den eneste 8. klasse som skulle. Hvorfor den eneste? Fordi, at man normalt skal i 9. klasse, og I ved.. ulige tal.

Nå, men hvordan så jeg så ud? Jeg havde et på blå skinny jeans på fra Munk&Co, en trøje i en beige agtig farve fra Vero Moda og grå All Star converse. Simpelt skal det være. Mit hår var heller ikke så specielt, jeg glattede det bare. Man skal ikke se alt for speciel ud. Man skal nok mest have fokus på ansigtet, syntes jeg.

Jeg kan sige, at når jeg får billederne, så ligger jeg dem herind, så I kan se. Nok kun enkelt billederne, så ja. Håber jeg ser bare lidt pæn ud på billederne, seriøst.

Hvis I snart har fotodag, så syntes jeg at I skal gå på YouTube og søge efter nogle videoer, som omhandler fotodag og så videre. De kan hjælpe en rigtig meget. De hjalp i hvert fald mig.

Husk: Se enkel ud. :-)



xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar