fredag den 2. august 2013

PewDiePie. I like that guy.

De seneste indlæg har handlet meget om YouTube.

Det undskylder jeg for, men nu kommer der et til. Dette er om PewDiePie. Der er sikkert mange af jer, der kender ham, men så er der jo også jer som ikke kender ham.

PewDiePie er en fyr fra Sverige, som startede en gaming channel i 2011 eller sådan noget i den stil.  Han har haft en kanal før, men den blev slettet eller hacket. Det kan jeg ikke huske, men så lavede han denne her, som han kaldte PewDiePie.

Hvad er historien bag PewDiePie? Det er faktisk meget enkelt.
Pew = Pistol lyde, eller laser lyde. Pew pew pew.
Die = Han dør i spil, eller noget i den stil. Eller også var det at han dræber i spillene. Eller også var det en blanding. Jeg kan ikke huske det.
Pie = Der er ikke nogen forklaring. Han kan vidst bare godt lide tærte?

PewDiePie er den anden mest subscribede kanal på hele YouTube og han kalder sine fans bros. Jeg er en af dem. Jeg elsker virkelig at se hans videoer og det er ikke løgn. Der er ingen af dem jeg hader.
It's nok called being gay. It's called being FABOULOS!
- Citat af PewDiePie, ham selv.

Her er lidt smagsprøver af videoer som jeg har fundet rundt omkring. Jeg scrollede lidt rundt i hans videoer og fandt et bare stykker. Håber I kan lide dem.

Dette cover lavede han til sin kæreste har jeg læst et sted. Sødt.
 
Jep, han har også lavet en Draw My Life.
 
 
Her er en video, hvor han faktisk spiller lidt. Han kalder det en Funny Montage, fordi det er en samling af alle hans videoer, alle de bedste og så videre.

Jeg håber I vil tage jer tid til at se bare en af dem igennem. Det vil gøre mig glad, hvis I gjorde det. Jeg tog nogle korte nogle for jeres skyld. Så I har bare at se dem. Ej, bestemmer I selv, men det vil gøre mig glad hvis I tog jer tid til bare at se lidt af en af dem.

For resten så går det fremad med min kanal. Jeg arbejder på det og så snart jeg finder ud af, hvad for nogle videoer jeg vil lave, så bliver der nok uploadet en. Klik på det sidste indlæg, for at læse mere, men kommenter gerne herinde, hvad jeg skal lave videoer om.



xoxo
Lige en slut af video med PewDiePie og hans kæreste.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar