lørdag den 3. august 2013

My biggest dream.

Vi har alle drømme, har vi ikke?

Alle har en eller anden syg drøm om at opnå noget. Noget som de gerne vil være, gerne vil have eller noget lignende. Jeg vil gerne dele mine største drømme med jer.
  • Jeg drømmer om at møde mine idoler. Nej, det er ikke One Direction eller Justin Bieber. Det er nogle helt andre. Det er folk fra YouTube. PewDiePie, Smosh, Shane Dawson, Tobuscus og mange mange andre.
  • Jeg drømmer om at blive sanger/musiker. Hvorfor? Jeg elsker musik, derfor. Jeg elsker at synge, at spille på instrumenter, selvom jeg ikke selv har nogle.
  • Jeg drømmer om at blive skuespiller eller arbejde med film. Jeg elsker film. Jeg elsker at se film, at lave film, at være en del af dem. Det er ligesom det jeg godt kan lide. Det er en af mine drømme. Seriøst.
  • Jeg drømmer om at blive kendt på YouTube. Det er nok den særeste drøm, men det gør jeg. Jeg drømmer om at blive kendt på YouTube, for at game, lave sjove videoer, covers af sange og meget mere. Det kunne være virkelig fedt også blive opdaget af nogle af mine idoler.
Sære drømme? Ja, meget sære. Jeg er også en meget anderledes pige, det ved jeg godt. Det er derfor at det er mine drømme og ikke jeres. Min side er ikke den største. Der er ikke så mange der læser med, medmindre jeg faktisk deler min side på Facebook en gang i mellem, men jeg elsker at skrive til jer. Jeg elsker at dele mine tanker med jer. Mine billeder, mine meninger. Alt. Derfor vil jeg også gerne dele mine drømme med jer. Mine drømme er anderledes i forhold til jeres måske, men det er jo også fordi alle er noget for sig. Alle har hver deres mening, hver deres drømme, hver deres liv.
I skal ikke leve efter at efterligne en fra jeres skole, eller arbejde eller hvad I nu end laver I jeres fritid. Det er meget bedre at vise hvem man SELV er. Man skal stole på sig selv, fortælle sig selv at man er god nok som man er. Hvis man bare tror på sig selv, så kan man lige det man har lyst til. Man kan blive alt, så længe man bare tror på sig selv. Jeg håber I kan følge mig så langt, venner, jeg vil gerne dele ting med jer. Så husk, at jeg er mig selv. Jeg er den jeg er og det kan ingen ændre på. Sådan er det bare, og det skal de fleste også begynde at leve efter, for ellers bliver hele verden sikkert ens. Alle kommer til at gå i det samme tøj, have samme hår og samme mening. Det ville da være lidt kedeligt ikke? Det syntes jeg. Så derfor, så skiller jeg mig ud fra folk. Gør mig selv anderledes, så jeg bliver lagt mærke til og måske inspirere folk. De fleste tænker sikkert bare at jeg er en freak, mærkelig eller for grim til at gå i gaden, men jeg er stolt af hvem jeg er. Og det burde I også være. Følg mit råd og bare hver dig selv. Hvad er det værste, som kunne ske?

Jeg håber at I læste det hele, for jeg har virkelig tænkt over det jeg skrev. Jeg har virkelig bare tænkt fuck it, bare ud med det, for der er mange mennesker i verden, som er næsten ens. Langt hår, samme tøj og så videre. Jeg syntes bare I skulle vide, at sådan en vil jeg ikke være. Langt fra. Jeg vil være mig selv.


Lige en ting til at slutte af med:
Nogen der kan hjælpe mig med at sætte en YouTube kanal op, hvor man kan se mit brugernavn og ikke fulde navn? Skriv gerne I kommentar også vil jeg skrive til dig over mail måske eller noget andet. På din facebookside, hvis du har en. Det vil betyde ALT hvis bare en gad hjælpe mig.




xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar