mandag den 5. august 2013

My camera!

Ja, jeg skal have et kamera!

Nu er det på tide at jeg får skaffet mig et kamera, og her i dag fandt jeg det perfekte! Det er ikke et stort professionelt kamera, det er bare sådan et lille et. Det kan godt være, at det er lille, men det er et rigtig godt kamera, som jeg vil komme til at bruge meget.

Kameraet jeg skal have er et Samsung ST150 i hvid til 1.000 kroner, eller 999 kroner. Hvad man nu bedst syntes om. Nå, men det her kamera har en masse godt, som er fantastisk, når man er ved at starte en YouTube kanal op, eller skal tage billeder til sin side, som denne her. Skriver lige hvad der står:
  • Samsung kompakt kamera med Wi-Fi! Jep, så kan jeg vidst lægge billeder på Facebook eller Instagram fra selve kameraet! Smart ikke?
  • 16 Megapixels. Dejligt.
  • 25-125mm - 5 x optisk zoom. Ved jeg ikke hvad betyder, men det er forhåbentlig noget godt.
  • 3" LCD skærm.
  • Kan optage video i HD 720p. Det er rigtig godt på YouTube, hvis I har lagt mærke til den lille møtrik, der kan man jo ændre på hvor høj kvaliteten skal være i den video man ser.
  • Smart Auto 2,0.
  • Mulighed for at redigere dine egne specialeffekter. Det er altså ret sejt.
  • High Sensitivity ISO 3200 forbedrer dårlige lysforhold. Yay, det er bare fantastisk.
Glæder mig allerede til at købe det. Der var også et andet et, som var 300 kroner dyrere og den havde lidt ekstra, som jeg ikke har brug for. Jeg tager Samsung ST150 og ikke den anden. Så sparer jeg lige 300 kroner der, yes sir. Hvis I vil vide det, så havde den anden touch skærm, det har den jeg vil have ikke, så ja.

Det her er kameraet. Er den ikke smuk? Tror jeg vil kalde den Betsy.

Hvad syntes I om det kamera jeg skal have? Nu er det mest til kamera eksperterne. Lyder det som en god idé at købe den? Jeg syntes det er mega fedt, men det vil selvfølgelig være dejligt, hvis nogen gad svarer tilbage og skrive deres mening om det kamera, som jeg fandt. Er det godt eller skidt? Det er nok det jeg helst har lyst til at vide. I mine ører lyder det som et godt kamera, men jeg ved ikke. Har jo ikke så meget forstand på sådan nogle kameraer.

Min YouTube side er snart klar til at rykke, og jeg vil se om jeg kan få lagt nogle gaming videoer ind så snart som muligt og jeg håber selvfølgelig at I vil se dem. Det vil betyde meget, hvis nogle gad se dem, give dem et thumbs up og måske subscribe. Har en subscriber indtil videre, haha.



 
Jeg starter I skole på torsdag.
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar