torsdag den 8. august 2013

First day of school

Første skoledag!

I dag havde jeg første skole dag, som I kan se på titlen. Jeg vil ikke sige den var perfekt, det vil bare lyde sært, så den var fantastisk. Næsten ingen forskel, men alligevel.

Jeg startede dagen med at parkere min cykel nede i cykelkælderen. Alle fra 7 til 9, tror jeg, skal parkere deres cykler nede i en cykelkælder. Det er lidt hårdt, men det bliver nok bedre med tiden. Derefter så gik vi op til det klasseværelse, som jeg skal være i. Jeg er nu 8.C og ikke 7.A mere. Det er helt underligt at tænke på. Jeg håber at jeg vender mig til det med tiden.
Vi havde et lille møde, før vi skulle ned i hallen og have samling eller hvad det nu hedder. Vi fik bare gennemgået hvad vi skulle i løbet af året, og hvordan det ville foregå, med hensyn til karaktere og så videre.

Det virkelig sindssygt! Fik lektier for i dag! I kristendom OG engelsk! Jeg tænker kun at det er godt, at det er nemme lektier og ikke sådan nogle virkelig svære nogle. Jeg er glad for at lærerene tager hensyn til os, fordi vi er nye og lige skal lære det hele at kende.

Efter skole, så kørte en stor flok fra min klasse på McDonald's, inklusiv mig. Vi var nok 10 afsted eller sådan noget og det var bare SÅ hyggeligt. God måde at tilbringe dagen på, eller noget af den. Jeg fik en McBacon og en gang pomme frittes. Nam, siger jeg bare, men jeg kunne ikke spise det hele, så ja. Vi overvejer at lave en "tradition" at hver gang vi får karakterblad, eller hvad det nu hedder, så hvis vi har fået over 2(altså 4 og over)så fejre vi det med McDonald's. Også skal vi måske også på McDonald's sidste skoledag. Man ved aldrig hvad vi nu finder på af sjove ting.

Da vi havde spist, så forsvandt folk fra gruppen lige så stille og til sidst var vi kun halvdelen, altså fem. Så vi besluttede os for at køre ned i byen, fordi min veninde skulle have lavet øreringe. Har filmet hende, på hendes mobil. Derefter så kørte vi bare hjem. Min søster kørte i forvejen og kom hjem før os andre og mig og min veninde blev stoppet af nogle fra vores gamle skole. Ret hyggeligt.

Det var praktisktalt min dag. Jeg skal snart til møde med UngLeder(det der træner noget) og finde ud af hvad jeg skal være. Altså hvilken sport.

Jeg håber I har haft en god første skoledag, hvis I er kommet dertil endnu. Ellers så bare nyd resten af jeres ferie!

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar