fredag den 16. august 2013

Sporty day!

Jeg har i dag lavet aktivitetsdag med Ung Leder.

Hvorfor har vi lavet aktivitetsdag? Det var en slags "afsluttende eksamen" som de sagde. Det var en rigtig fed dag, hvor jeg blandt andet fik fri fra skole for at lave det, så ja. Jeg kan bare lige begynde at skrive om hvad det gik ud på og så videre.

Vi Ung Ledere havde for lang tid siden planlagt en dag, aktivitetsdag, hvor nogle børn kom op i hallen efter skole. Eller nogle og nogle børn. Det var 0-4 på min gamle skole, så der var vel nogle? Det var en virkelig hyggelig dag, syntes jeg og jeg føler at de gange jeg har hvert sammen med alle Ung Lederne så er vi kommet tættere på hinanden og lært hinanden bedre at kende. Det syntes jeg virkelig, og jeg kan godt lide det. Det viser sig, at de er nogle ret fede mennesker at være sammen med.

Dyrker du sport? Hvis du ikke gør, så er der en masse du går glip af. Virkelig. Det er nok noget af det sjoveste at dyrke en eller anden form for sportsgren. Du skal bare tænke "Hvad har jeg egentlig altid drømt om at gå til?" også bare melde dig til det. Måske først finde ud af, hvor du kan gå til det henne, men altså. I ved hvad jeg mener, ikke? Jeg har gået til en masse sport. Badminton, fodbold, håndbold, svømning, gymnastisk, en gang har jeg prøvet volleyball. Og det sjove er, at jeg ikke har fortrudt noget af det jeg har gået til. Jeg har bare nyt det hele vejen igennem. I en periode, så stoppede jeg helt med at gå til sport, men så begyndte jeg igen. Den seneste sport jeg har gået til er badminton og nu skal jeg snart til at træne i det. Jeg gik til badminton fra 2011 til 2013 cirka.

Jeg har sikkert gjort det her før. Det kan jeg ikke huske, men nu gør jeg det i hvert fald igen.

4 TING DER ER FEDT VED AT GÅ TIL SPORT!

  1. Du kan få nye venner, hvis du vælger en klub som ikke ligger i nærheden af dig.
  2. Din kondi bliver bedre, hvis du skal løbe, som man sikkert skal til alt undtagen svømning.
  3. Hvis du vælger en klub i nærheden af dig, så kan du blive bedre venner med nogle fra din skole, måske klasse.
  4. Det sjovt, og det mener jeg. Hvis du virkelig går op i det, så er det noget af det sjoveste i verden.
Så please, meld jer nu til en sport! Det vil da være lidt kedeligt i længden, bare at sidde hele tiden og lave ingenting. Altså udover at være sammen med venner og så videre, men ikke at lave noget aktivt. Det vil jeg ikke kunne klare. Næsten hele sommerferien var jeg ude i haven, på de gode dage, og spille fodbold eller jonglere med bolden.

Jeg ved godt, at nu handlede det ikke så meget om min dag i dag alligevel, og det er jeg også ked af, men jeg blev altså lige nød til at skrive det andet.

Her er noget vigtigt! Jeg mangler video idéer. Jeg vil gerne snart lave nogle videoer, men jeg er blank. Jeg ved ikke om jeg skal starte med at game, eller om jeg skal starte med at lave en video om mig. Jeg vil gerne have at I hjælper mig, så hvis I bare smider en kommentar med hvad I syntes min første video skal være, så vil jeg skrive den ned og se hvad det bliver til sidst.



xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar