søndag den 4. august 2013

My YouTube channel

Her på det sidste har jeg snakket om at starte en YouTube kanal.

Sært? Ja, det er det måske, men jeg har virkelig lyst til at starte en og jeg er snart færdig og klar til at lave videoer. Jeg vil lave gaming videoer. Det har jeg besluttet mig for.
Måske vil der også komme vlogs og en masse andet, men det er JER der skal komme med forslag. Challenges, vlogs et specielt sted, Ask Me videoer. Det er op til jer. Jeg vil opdatere på min Twitter, hvis jeg laver nogle specielle videoer. Mine videoer ville forgå på engelsk, så jeg kan få et større "publikum" hvis man kan kalde det, det. Det vil samtidig også hjælpe mit engelsk, yay.

Men jeg håber, at I vil give mig støtte i det her og måske også se mine videoer, når jeg får uploadet nogle. I morgen tror jeg, at jeg vil købe et lille kamera, så jeg kan lave vlogs og andre slags videoer.

Når jeg er færdig med at lave kanalen, så vil linket blive puttet ind i YouTube dimsen, som jeg har sat oppe ovenover. I er velkommen til at klikke nu, men I kommer bare ikke ind på noget desværre.

Dette indlæg bliver ikke så langt, men jeg vil bare skrive hvad min YouTube kanal basis kommer til at indholde, hvis I er interesseret i det:
  • Gaming. Jeg vil spille spil, som jeg har til at stå herhjemme som Sims, Sleeping Dogs, The Walking Dead og så videre af hvad jeg ellers får købt.
  • Kortfilm(måske). Jeg vil måske lave nogle små korte film med en handling også poste dem. Det bliver bare svært, for man skal jo helst have skuespillere og så videre, men det vil jeg arbejde på.
  • Challenges og ask me. Challenges er udfordringer som I kommer med forslag til. Hvis jeg har lyst, så kan det være, at jeg laver sådan en i ny og næ. Ask me videoer ville jeg helt klart også lave, når jeg får muligheden for at få mange subscribers, likes på Facebook eller followers på Twitter. For resten så skal jeg også lige arbejde på en Facebook side til min YouTube bruger, haha. Så meget arbejde.
  • Vlogs. Hvis I ikke ved hvad vlogs er, så er det som at blogge, bare hvor man filmer og snakker i stedet for at skrive på en side som denne.
Jeg håber I kunne bruge den info, og hvis I har flere forslag, så smid en kommentar i kommentarboksen også ville jeg sørge for at læse det.


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar