fredag den 2. august 2013

A youtube channel

Jeg har en stor kærlighed for YouTube, det ved I godt.

Nu har jeg besluttet mig for at starte en selv, men jeg ved ikke hvad jeg vil lave derpå. Skal jeg game? Skal jeg lave DIY? Skal jeg lave vlogs? Det ved jeg ikke. Indtil videre holder jeg mig til at game eller sådan noget, fordi jeg syntes at gaming er noget for mig.

Kanalen kommer til at hedde CutiieCorn Channel, eller CutiieCorn og jeg vil prøve at sætte den flot op og få den til at se ud af noget. Altså, gøre den pæn og sådan.
Jeg har allerede lavet en header med mit navn og I er velkomne til at gå ind og tag et kig, når jeg får sat et link op i YouTube boksen over indlægget.

Men jeg har brug for jeres hjælp til at finde ud af, hvad jeg skal lave derpå. Hvad har I lyst til at se på YouTube? Jeg taler både til drenge og piger. Hvad vil I gerne se en pige lave på YouTube? Skal hun game, skal hun lave DIY, skal hun lave vlogs, skal hun bla bla bla.
Det er op til jeres fantasi og jeg er åben for alle forslag! Men bare så I ved det, hvis I forslår make-up kanal eller sådan noget, så springer jeg fra. Jeg STINKER til make-up. Min make-up er bare mascara og måske lidt concealer. Så ikke regn med at jeg beslutter mig for at lave make-up videoer. Måske en eller to, men aldrig en hel kanal om det. Desværre.

Det her vil være mit YouTube cover derinde. Jeg syntes det er ret sødt. Jeg prøvede at finde den sødste skrift, og det endte med to forskellige. Billedet er lavet i Pixlr.com, iPiccy.com og Picmonkey.com. Hvad syntes I om mit YouTube cover?

Hvorfor vil jeg lave en YouTube kanal? Altså, jeg er blevet inspireret af så mange YouTube stjerner. Shane Dawson, PewDiePie, Smosh, CutiePieMarzia, Tobuscus og så videre. De har virkelig inspireret mig til også selv at lave noget nu. Jeg håber I forstår hvor jeg vil hen med det her, for jeg har ingen måde at forklare det på nemlig.

Her i det sidste stykke tid har YouTube hvert min støtte. Det har hvert min billet væk fra alting. Væk fra hverdagen, væk fra ferien, væk fra alt. Derfor vil jeg også selv lave noget nu.

Hvad syntes I om at jeg starter en YouTube kanal? Vil I se mine videoer, hvis jeg deler nogle herinde? Smid nogle kommentarer i boksen nedenunder, så vil jeg læse og svarer, hvis jeg har noget at sige til det!


xoxo6 dage til skolestart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar