torsdag den 1. august 2013

Pictures of me

Her er nogle billeder af mig.

Disse billeder er taget af min veninde, Julie, som også blogger, http://juliebaruup.blogspot.dk/, og jeg syntes virkelig I burde tjekke den ud, alle sammen. Hendes billeder er FANTASTISKE og det er ikke for sjov. Hun har taget nogle få af mig, som jeg har redigeret lidt i og så videre. Jeg håber I kan lide dem.




 
Jeg syntes det er nogle ret gode billeder, og vi skal snart være sammen igen, så der kommer snart flere. Jeg nyder virkelig at "stå model" for Julie, det er virkelig bare sjovt. Så mennesker, hvis I har et kamera, så skal I ikke bare lade det ligge, så det kan samle støv. Så skal I bare springe ud i det og tage nogle billeder af jeres venner, naturen, byen og hvad I nu ellers kan finde på. Tro mig, det er sjovere end det ser ud. Specielt når du gør det sammen med folk du holder af.
 
Men der er nogle ting I skal huske, når I tager billeder:
  • I er ikke modeller, måske er I, men hvis I ikke er, så opfør jer ikke som en. Det kommer nogle gange bare til at se dumt ud.
  • Lad hver med at dulle dig selv op, for bare at få taget billeder.
  • Lad hver med at tage over fancy tøj på, bare hver jer selv!
Lige nogle gode tips fra mig af, som jeg håber I kan bruge. For så, jeg har bare en T-shirt på, et bare jeans og et armbånd. Bum, det er fint! Ikke noget fancy, bare noget enkelt. Og en ting til! Husk at smile, haha.
 
Julie, du er den bedste fotograf og jeg håber at du engang bliver den bedste.
 
 
 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar